טלוויזיה

משתתף חתונה ממבט ראשון התחתן - לא עם הכלה מהתוכנית

 בן נדל, שהשתתף בעונה הקודמת של חתונה ממבט ראשון שם התחתן עם מנור בר טוב, התחתן עם בת זוגו בשנתיים האחרונות עמה התארס בחודש אפריל האחרון
מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
משתתפי התכנית "חתונה ממבט ראשון" בדרך כלל מגיעים כדי לצאת עם זוגיות חדשה, אך ברבים מהמקרים הם לא מצליחים לשמר את הזוגיות מהתכנית, אך בהחלט התכנית עוזרת להם לפתח לעצמם קשרים זוגיים אחרים.
אחד מהם הוא בן נדל, שהשתתף בעונה הקודמת של התכנית הפופולארית. נדל, שהתחתן בתכנית עם מנור בר טוב, אך הקשר שלהם לא צלח ואחרי שבוע בלבד של זוגיות הם נפרדו, התחתן אמש (רביעי) עם בת זוגו, לה התארס לפני כחצי שנה.
כזכור, נדל התארס בחודש אפריל האחרון לבת זוגו עמה הוא יוצא מזה כשנתיים וכעת כאמור הם התחתנו. כזכור, היום פרסמנו על זוג נוסף מחתונה ממבט ראשון שהחליט להפריד כוחות. מדובר בזוג רפאל יונתן ועידית אליהו, שנפרדו בתקופה האחרונה לאחר כשנה של זוגיות.
 
השניים הכירו תחת החופה בפעם הראשונה בקשת 12 ולקחו את ההכרות קדימה עם 42 ימי צילומים שהסתיימו בזוגיות אמיתית. כזכור, בראיון ל-TMI לאחר סיומה של התכנית סיפרה עידית: "אנחנו לא יודעים אם תהיה עוד חתונה. פעם הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה אבל היום עברנו כל כך הרבה וכבר עשינו את זה. אין לדעת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מייצרים דרמה
    זבל 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    wow הוא התחתן !!!! פששששששששששששש סנסציה...אמ...בעצם בעולפ של הפרוגרסיבים האידיוטים כמו האתר החדש המכונה "ice" זו אכן סנסציה. גבר ואישה מתחתנים. לא הומואים לסביות טראנס ושמאנס
    סגור