טלוויזיה

המפסידה ב'כוכב הבא' חושפת: "בדרך לפגישה עם טמירה ירדני"

אחרי שפספסה את הזכייה בריאליטי של קשת 12, הסבירה נופיה ידידיה: "מצרפת פה רשימה של מקום שני מכובד ושמח בחלקו: שירי מימון, הראל סקעת, לי בירן, עדן בן זקן, עידן עמדי, נופר סלמאן, יהונתן מרגי, אלה לי להב, ואלרי חמאתי ואנוכי גופיה ידידיה בדרך לפגישה עם טמירה ירדני דברו איתי אחרי החגים"
מערכת ice |  2
גמר הכוכב הבא 2022 (צילום קשת 12)
נופיה ידידיה נתנה אמש (שלישי) ביצוע מבריק בגמר הכוכב הבא, אבל זה לא הספיק לה כדי לזכות בתואר ולנצח את אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר שהביצועים שלו קנו את הקהל לחלוטין.
נופיה כתבה באינסטגרם שלה: "אולי החוויה הכי מטורפת שחוויתי בחיים. הלב שלי מתרחב ואני בעיקר אסירת תודה. תודה לכל מי שביזבז עליי את ההצבעה שלו. מזל טוב אליאב חיים שלנו מגיע לך בטח מיכל אוכלת את עצמה עכשיו".
 
עוד הפתיעה וכתבה: "מצרפת פה רשימה של מקום שני מכובד ושמח בחלקו: שירי מימון, הראל סקעת, לי בירן, עדן בן זקן, עידן עמדי, נופר סלמאן, יהונתן מרגי, אלה לי להב, ואלרי חמאתי ואנוכי גופיה ידידיה בדרך לפגישה עם טמירה ירדני דברו איתי אחרי החגים".

כאמור, זוהר, המתמודד שקיבל תשומת לב רבה כבר מהאודישן הראשון, בין השאר בגלל היותו בנו של חבר הכנסת מיקי זוהר, המשיך לעורר עניין במהלך העונה עם חומרים מקוריים משלו. אל האודישן הראשון הוא הגיע עם השיר אותו הוא כתב והלחין  ועוסק באשה בשם מיכל והשיר שימש אותו גם בגמר.
במקביל הסבירה על הסטורי שעורר סערה: "זה משהו שהכניס אותי ללחץ כי אני ואליאב חברים סופר טובים, וזה היה סופר בצחוק, אני לא מבינה בפוליטיקה, המשפחה שלי מצביעה לליכוד, כולם ביביסטים. אין לי עניין פוליטי בשום צורה, אני אדם שההומור קודם לכל מבחינתו, סליחה אם מישהו נפגע", היא מבהירה לטובת מי שעדיין יש לו ספק. התבאסתי שככה רואים את זה. אבל קמתי אחרי שעה עם מצב רוח הרבה יותר טוב, כי אנשים הבינו שהכל בצחוק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם ליכודניקים הצביעו בהמוניהם לאליאב כי הם ביביסטים?
    ממ 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההפקה בטוח יודעת את האמת
    סגור
  • בוודאי (ל"ת)
    אריק 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור