טלוויזיה

"הפודי היהודי": סדרת רשת חדשה של קרן משפחת רודרמן

"הפודי היהודי": סדרת רשת חדשה של קרן משפחת רודרמן, בכיכובו של אורי לייזרוביץ', להיכרות הקהילות היהודיות ברחבי ארה"ב דרך האוכל

מערכת ice | 
"הפודי היהודי" הינה סדרת רשת חדשה בכיכובו של אורי לייזרוביץ' (ארץ נהדרת), שיצא לחקור את הקהילות היהודיות בארה"ב במסע קולינרי מרתק. הסדרה הינה הפקת מקור ביוזמתה של קרן משפחת רודרמן, הפועלת כבר למעלה משני עשורים בטיפוח והידוק הקשר בין ישראל ליהדות ארה"ב. הסדרה היא בת 10 פרקים מקוריים מהנים ומעניינים שחושפים את הקהילה היהודית בארה"ב, באופן שבו לא נחשפה קודם לכן - דרך האוכל.
המטרה המרכזית של הסדרה הינה ליצור חיבור עמוק יותר בין ישראלים ליהודי ארצות הברית, בין היתר על ידי עידוד של הישראלים להעמיק את הידע שלהם על הקהילות היהודיות בארה"ב, וכך גם לגרום ליהודים אמריקאיים להכיר טוב יותר את המורשת והתרבות העשירה והמגוונת שלהם. כל זאת באמצעות מסע קולינרי-תרבותי עשיר ומרתק ברחבי ארה"ב. המנחה של הסדרה הוא השחקן והקומיקאי הישראלי המוכר בכל בית בישראל - אורי לייזרוביץ', המזמין את הצופים למסע המשקף את המגוון התרבותי הרחב של יהדות אמריקה דרך הקהילות היהודיות השונות, תוך התמקדות בסיפורים האישיים ובהשפעות התרבותיות הקשורות לאוכל יהודי בארבעה אזורים שונים.
 
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: "אוכל, מוסיקה, תרבות, וספורט ממזמן הפכו להיות חלק מהיכולת שלנו להתחבר ולהכיר תרבויות שונות. יהדות ארצות הברית מגלמת בתוכה מגוון של תרבויות יהודיות מחד והפכה להיות חלק אינטגרלי מהתרבות האמריקאית מאידך. אני מאמינה שדרך מסע קולינרי ייחודי זה נלמד להכיר טוב יותר את יהדות ארצות הברית, את תרומתה לתרבות האמריקאית גם בתחום הקולינרי, ולמה שהפך להיות חלק מנכסי התרבות הידועה לנו הישראלים, כמו בייגל. אוכל זה סיפור היסטורי, גאוגרפי ותרבותי, שמהווה קרקע יוצאת מן הכלל ללמידה ולהיכרות אחד עם השני. אנו מזמינים את יהודי ארצות הברית והתפוצות, וכמובן את החברה הישראלית לצפות בסדרת הרשת החדשה והמקורית שיזמנו בקרן משפחת רודרמן - הפודי היהודי, ולהכיר יותר לעומק אחד את השני, ולהנות יחד ממסע מרתק זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה