טלוויזיה

מגישת רשת 13 נעלמה מהמסך? העוקבים מודאגים

אחת העוקבות של מירי מיכאלי כתבה לה: "בוקר טוב, נעלמת לנו קצת מהמסך, את בחופשה?", מיכאלי העלתה את ההתכתבות הזו לסטורי באינסטגרם שלה וכתבה: "אילו היה לי שקל על כל הודעה כזוף, היה לי מספיק לארוחת צהריים בשווארמיה הקרובה"
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום מתוך האינסטגרם)
מגישת תכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13 מירי מיכאלי, שיתפה היום (שני) הודעה שהיא מקבלת לאחרונה לא מעט הנוגעת לכמות ההופעות שלה בתכנית לצד רותם ישראל וצביקה הדר.
אחת העוקבות שלה כתבה לה: "בוקר טוב, נעלמת לנו קצת מהמסך, את בחופשה?", מיכאלי העלתה את ההתכתבות הזו לסטורי באינסטגרם שלה וכתבה: "אילו היה לי שקל על כל הודעה כזוף, היה לי מספיק לארוחת צהריים בשווארמיה הקרובה".

עוד הוסיפה מיכאלי כדי להרגיע את עוקביה: "חוזרת מחר, נתראה ב-6:00". יש לציין כי לאחרונה אכן מיכאלי לא הייתה כל כך הרבה על המסך בשל חופשה משפחתית שלקחה ובילתה עם משפחה במשך למעלה משבוע.
רק לאחרונה, מיכאלי סיפרה כי היא מתכננת להקל על עצמה את העומס שהיא חווה: "אתם העוקבים הקבועים שלי יודעים שאני בג'נגול מטורף. היום הבנתי שיש לזה מחיר, במקום לאכול את עצמי, אני עוברת למעשים - אני זקוקה לעזרה. מכירים משהי שמעוניינת בעבודה במשרה חלקית כעוזרת אישית? אנא פנו אליי בפרטי, תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה