טלוויזיה

כוכבת 'טהרן' בירח הדבש: "נראה לאן זה יתקדם"

ניב סולטן שנישאה לבן זוגה מאור שוויצר לפני שלושה חודשים העלתה תיעוד לסטורי באינסטגרם שלה מירח הדבש המאוחר שלהם, תוך כדי קריצה לאחת התוכניות הנצפות בטלוויזיה, דווקא לא בכיכובה
מערכת ice |  2
ניב סולטן בקמפיין המשרד להגנת הסביבה (צילום צילום מסך קמפיין לפמ)
כוכבת טהרן, ניב סולטן שקוטפת כעת את המחמאות על העונה השניה שסיימה את שידוריה בשבוע שעבר, טסה השבוע לירח דבש באיחור של כמה חודשים, יחד עם בן זוגה מאור שוויצר.
השניים נישאו במרץ האחרון אך בעקבות השקות בינלאומיות של הסדרה בכיכובה, סולטן בילתה בסבבי ההשקות וטקסי פרסים שונים וכן בהפקות חדשות שלוקחת בהם חלק כך שהירח דבש נדחק עד עכשיו.
במהלך החופשה העלתה סולטן הומאז' משעשע לתיעודי ירח הדבש המוכרים מתוכנית ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון" כשהיא מזכירה את אחת הסצנות המוכרות והחוזרות על עצמן: עניין השינה המשותפת בימים הראשונים שלאחר החתונה שהתקיימה בין שני זרים.
בסטורי שהעלתה אמרה סולטן בהומור, כשהיא מתעדת את שוויצר ישן בחוץ, "בוקר טוב, אנחנו ביום הראשון של הירח דבש אנחנו בסיישל. הגענו אתמול וראינו שיש מיטת יחיד אחת ואין ספה ומאור ממש כיבד אותי ופשוט נשאר לישון בחוץ... ובינתיים הווייב ממש טוב, נראה לאן זה יתקדם".
 

השניים מכירים כבר חמש שנים מאז שלקחו חלק בסדרה "יש לה את זה" ששודרה בקשת 12 ב-2018, שם גילמו יחד בני זוג, ומאז הכל היסטוריה, כולל אירוסים ראשונים, ביטול ופרידה, וקאמבק שהסתיים בטבעת לפני שלושה חודשים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נראה שהבחור דו מיני או גיי .תמר תבדקי את האמת לגביו
    עמוס 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמר אוהבים אותך תבדקי אם הבחור שלך אוהב נשים . נראה שהוא לא סגור עם עצמו ... ... בכול אופן שיהיה במזל טוב ...
    סגור
  • 1.
    הרגה אותייייייייי מצחוק צריכים לתת לה להנחות איזה תוכני
    עינב 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת או משהו זה ממש מתאים לה
    סגור