טלוויזיה

אתר סדרות הפיראטי מתרחב ונכנס לתחום נוסף

אתר הסדרות הפיראטי "סדרות", שלמרות פעילות זיר"ה נגדו מצליח לסחוף את הצופים, מתרחב ופתח לאחרונה אתר סרטים לצפייה ישירה
מערכת ice | 
סרטים טיוי (צילום צילום מסך)
אתר הסדרות הפיראטי, "סדרות", שלא מזמן חגג הישג מטורף של מיליארד צפיות בפרקים, ממשיך להנגיש יצירות בחינם לקהל הרחב למרות חוקי זכויות היוצרים. האתר מתרחב לעולם הסרטים, ולאחרונה מייסדי אתר הסדרות פתחו אתר בשם "סרטים טי.וי" המכיל אלפי סרטים לצפייה ישירה בחינם.
עליית רשתות הסטרימינג ובראשן נטפליקס, הציבה אתגר משמעותי לחברות הטלוויזיה המסחרית שמתאמצות למשוך צופים. אך נראה שעולם התוכן הפיראטי רק הולך וצומח, וככל שהערוצים מתרבים ומייצרים תכנים (אמזון פריים, דיסני פלוס), כך המפיצים הפיראטיים גדלים.
אתר "סדרות", או Sdarot.TV, שהוקם בינואר 2011, מוביל ללא תחרות כמעט בתחום הפצת הסדרות הפיראטית. לעומת זאת בתחום הסרטים הפיראטים מי שהיה חזק בעבר הוא אתר "גוזלן", שנסגר על ידי זיר"ה, ומי שתפס את מקומו הוא הטלגרם שלקח נתח משמעותי גם לאתר סדרות, אבל האתר נשאר המקור המוביל לסדרות פיראטיות משום שהוא לא מצריך מהצופה להוריד את הפרקים, כמו בטלגרם.
את אותו הדבר שואף לעשות עכשיו אתר "סרטים טי.וי", שמאפשר לאנשים לצפות באלפי סרטים בחינם, אפילו ללא צורך להוריד אותם למחשב. באתר תוכלו למצוא סרטים ישנים וקלאסיקות כמו הסרט הגרמני הקלאסי "M" מ-1931, ועד לסרטים שיצאו השנה כמו "ונום 2" ו-"שאנג צ'י" של מארוול, והסרט האחרון של ג'יימס בונד "לא זמן למות" שעדיין מוקרן בבתי הקולנוע.
מזיר"ה נמסר ל-ice: "אתר סדרות הוא אתר פיראטי, לא חוקי, המשדר תוכן גנוב אשר בית המשפט הורה על חסימתו וסגירתו. כנגד מפעיל האתר הוגשה תלונה במשטרה בגין גניבה וזכויות יוצרים ואף נפסק כי עליו לשלם פיצויים בסך מיליוני שקלים בגין הפרות נוספות שביצע.  זה המקום להבהיר כי פעילות אתרים פיראטיים אינה משרתת את האזרחים ואף מסכנת אותם בחשיפה לווירוסים וכמובן אף פוגעת באנשי התוכן והיצירה הישראלית אשר זכויתיהם נגנבות ופרנסתם נפגעת. צר לנו במיוחד שגופי תקשורת נותנים במה לפעילות שמפרה את החוק כאילו מדובר בפעילות לגיטימית ולא בפעילות פלילית ומסוכנת למשתמשים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה