טלוויזיה

גיא זו-ארץ חושף: זה הבילוי האהוב עלי בהישרדות

התוכנית המיתולוגית שמשודרת בימים אלה ברשת 13, מאלצת את אנשי ההפקה ובהם גם את המנחה הותיק לבלות שבועות ארוכים בצילומים מעבר לים. זו ארץ שיתף את עוקביו בבילוי המועדף עליו על האי
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/הישרדות, אינסטגרם גיא זוארץ)
בימים אלו משודרת ברשת 13 תוכנית הריאליטי הותיקה הישרדות, אחרי שצילומי העונה כבר התרחשו לפני מספר חודשים. מנחה התוכנית גיא זו-ארץ שמנחה אותה מאז תחילתה דרך כל מעברי הערוצים, משתף לא פעם על החוויות מהאי ומהצילומים האינטנסיביים מעבר לים.  עבור צילומי כל עונה, זו-ארץ ממריא עם הפקת התוכנית ליעד התורן (בעונות האחרונות בפיליפינים) ונמצא שם במשך חודשיים שלמים - לאורך כל הצילומים, יחד עם כל ההפקה והמתמודדים. 
בשל משך הזמן שמבלה זוארץ הוא מרבה לתעד מהחודשיים על האי, ואף שומר את תיעודיו בהיילייט ייחודי להישרדות, שם אפשר למצוא אותו פותח מספרת שטח, מתעד את הבקתה הפרטית שלו בה הוא מתגורר לאורך הצילומים, וגם, היכרות עם צמחים טרופיים ייחודיים.
 
הפעם העלה זו-ארץ תיעוד, שצולם כבר בזמן השהייה בפיליפינים, בו הוא מתעד רחוב כפרי בפיליפינים וחושף, "הכי אני אוהב לסיים משימה, לעלות על רכב ולנסוע בתוך הכפרים. זמן טוב למחשבות, פרופורציות ואפילו געגועים, ובתוך כל העבודה המטורפת שאני נמצא בה, פתאום לחצי שעה להרגיש תייר בכפר קטן בסוף העולם".
מתמודדי העונה החדשה של הישרדות VIP הגיעו ביום שלישי ה-30 במרץ לנתב"ג וטסו לפיליפינים לחודשיים של צילומים. עוד מהדברים שתיעד זוארץ היה אירוע ישראלי ייחודי מעבר לים, שבמהלך תקופת הזמן על האי חל יום השואה ובהפקה הישראלית בפיליפינים לא שכחו לציין את היום בדקת דומיה נטולת צפירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא
    נורית 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צודק שהשורדים חיים ללא תנאים מינימלים ורעבים ואתה גיא חי בבית פרטי עם כל הנוחות ואוכל בשפע גם אתה היית צריך להרגיש רעב ולישון על החול
    סגור