טלוויזיה

רון קופמן נגד חתונה ממבט ראשון: "סרסור באנשים מסכנים"

איש התקשורת יצא נגד הפרק האחרון בו סיפקו הדוקטורים הסברים לכל הטענות: " יעל ודני, דרדרו את השרלטנות שלהם, אותה רמת אלימות ושרלטנות של רולידר, רק בדיבור נכלולי בלי סטירה. הם הורידו את מקצוע הפסיכו לזנות, עם אתנן יקר, וחבל לי על אנשים שמאמינים להם ובהם"
כפיר אדר |  43
רון קופמן (צילום פייסבוק/רון קופמן)
הפרק המיוחד של חתונה ממבט ראשון בקשת 12 בו חשפו שני אנשי המקצוע שבחרו את הזוגות לעונה הנוכחית, יעל דורון ודני פרידלנדר, את הסודות ואת הסיבות שהובילו להחלטות שלקחו, גרם ללא מעט ביקורת ברשתות החברתיות, כאשר נשמעו לא מעט ביקורות מפתיעות.
איילת נחמיאס ורבין החלה בשיח אודות הפרק כשכתבה: "הגיע פרק ההסברים....אז גם אנחנו כאן, לא מאמינה לקארין בשיט". טליה לוין ממעריב כתבה: "יעל מצדיקה את האיפור של קרין- ופתאום רק עכשיו נופל לי האסימון שעדיף להתחיל בלי ואז לנעול אותו - כשאת עם! ואגב, אם יעל ודני (יעל אני יודעת שאת כאן) לא מתנשקים באחד הפרקים, איבדתם אותי, בעצם הם עושים בפרק את הפודקאסט שלנו, רק שאנחנו עשינו את זה יותר טוב".
 

אחת מהן שייכת לעיתונאי הספורט רון קופמן שכתב: "חבל שאתן מהדהדות את העוקץ הזה. יעל ודני, דרדרו את השרלטנות שלהם, לרמת סרסור באנשים מסכנים, שמחפשים כמה דקות של תהילה מהצופים. זו אותה רמת אלימות ושרלטנות של רולידר, רק בדיבור נכלולי בלי סטירה".


עוד הוסיף קופמן: "תכלס הם הורידו את מקצוע הפסיכו לזנות, עם אתנן יקר, וחבל לי על אנשים שמאמינים להם ובהם". שרון כידון הביעה את דעתה: "מבלי להתנשא , פרשתי ,אני בדוקו על 9/11",

תגובות לכתבה(43):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    תכנית רדודה !!
    אחד מהעם 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קופמן צודק ב- 100% - תכנית משפילה ,מבזה אנשים ומיותרת ; הפסיכולוגים בעצמם חייבים להיבדק ולהוכיח את כשרותם !!
    סגור
  • 36.
    רון קופמן
    אראלה 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודק,תוכנית גרועה עם פסיכולוגים מטעים.....
    סגור
  • 35.
    פסיכוטי
    שראק 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אנחנו יודעים שאתה פסיכוטי דמנטי חרדתי מכור צער על בעלי חיים על מלא אבל למה לפרסם את זה שים מסכה שלא נגעל המראה הסקסי שלך שים כובע שלא נסתנור מהקרחת שלך והכי חשוב כ ד ו ר ים זה שם המשחק ככל שתמיד יהיה לנו ברכה. זה סופו של כל בלון שבמקום לקחת כדור אז מתפוצץ. הי סבאלה דש מכול אברבנאל
    סגור
  • 34.
    לא נכון. הפסיכולוגים עוזרים להם מאוד (ל"ת)
    אנונימי 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 33.
    איש תקשורת
    איציק 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שקריין רדיו או במקרה טוב מגיש תוכנית רדיו הופך לאיש תקשורת???
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    שיעבוד המוח
    הנבוט 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדיה מרעילה
    סגור
  • 31.
    אני לגמרי עם רון קופמן!
    אני 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דני ויעל איבדו לחלוטין את האמון שלי בהם. הם זחוחים ונינוחים אל מול סערות הרגש שהם יצרו במצח נחושה, באטימות ובחוסר מקצועיות!!!
    סגור
  • 30.
    הוא צודקקקקק (ל"ת)
    איל 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    ויקום הקוף ויכה את האדם... מי אתה כי תלין?
    דיויד 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זאת תכנית טלוויזיה רונצ'וק לא טיפול פסיכולוגי. כמו שאתה יודע למשוך רייטינג שלא מתוך הידע שלך בספורט אלא בדיבור הוולגרי שלך, כך גם בתכנית ה"מומחים" מספקים את הסחורה. ממש לא מובן למה דווקא אתה מכולם כ"כ מופתע ומאוכזב
    סגור
  • 28.
    מקצוע הפסיכולוגיה הוא שרלטנות, והפכו אותו לאליל על. (ל"ת)
    חארטה בארטה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    פסיכולוגים
    דנה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מורידים את המקצוע לתת רמה, אם יש למקצוע ועדת אתיקהלהצכנס במיידי
    סגור
  • 26.
    עשו בקורת על בן שנפרד ממנור
    חנה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    התייחסו אתמול אל בן, כאדם פוגעני, בגללחוסר התלהבותו מהקשר עם מנור. למעשה לא היו לו טענות למנור שאמנם לא מצאה חן בעיניו, אלא רק לפסיכולוגים ששידכו אותם, וכנראה לגמרי לא זיהו את הצורך / רצון / העדפות שלו.
    סגור
  • בן ומנור
    דור 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הייתי בורח תוך חצי שעה....
    סגור
  • 25.
    הוא צודק
    ציני ורציני 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מתוכנית שאמורה להיות קלילה וזורמת, עבר המשקל לפסיכולוגים טרחנים ונפוחי חשיבות. לכן התוכנית כבר פחות מעניינת עם הרבה פטפטת של ועם הפסיכולוגים.
    סגור
  • הפסיכוס
    מוראד 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון הפסיכו ,בעצמם מהססים ,ולא מפוקסים ,רמתם נמוכה משדכנית ישרה ,שחוקרת היטב בטרם מכירה בין הזוגות אחת הוהה עם חיוך שקשה לה להחליט ,ומולה הפסיכו השני ,עם משקף ורגל על רג ,פוקח עין מאיימת ,זוג טופש ,,שאמור לשדך והתוצאה אפס .הבחורחזר מארהב ,שברצונו להכי צברית משראלית ,לוחצים על שניהם כאשר האחתהאבא בעולם קנייטי והאמא בדרום אמריקה ,עצוב לא
    סגור
  • 24.
    נרקופמן
    טואר 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 5
    תגיד לקחת גליצרין בבית אבות שאתה משלש ל פיגור יותר מהרגיל. למה אתה לא אברבנאל מאושפז כרגיל זה סופו של על בלון שראק קרחת עגלה שכמוך
    סגור
  • שתגיע לקרסול שלו
    קויפמן 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    !!!
    סגור
  • 23.
    חתונמי
    ציון 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל מילה הסלע
    סגור
  • 22.
    קופמן תמשיך להתעסק עם השטויות שלך
    רובי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מה לך ולתוכניות האלה
    סגור
  • 21.
    צודק ,יעל ודני חובבנים , אינם מתאימים ואינם מבינים
    לני 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    12 4
    במערכות יחסים בין בני אדם . בושה ששניים כאלה עוסקים בניסוי ולא בידע מקצועי
    סגור
  • עוזרים להם מאוד (ל"ת)
    דני ויעל פסיכולוגים 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    צודק
    שלומי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    11 2
    לפסיכולוג יש תפקיד אחר.ובטוח שלא לחבר בין אנשים מול קהל
    סגור
  • 19.
    תכנית חסרת תכלית
    אבי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בזבוז זמן לצופים וחוסר תכלית לזוגות. אחוזי הצלחה אפסיים למעט אולי זוג אחד שנשאר ביחד מכל העונות.
    סגור
  • 18.
    חתונה וחתונמי
    עעעעעעע 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    קופמן כולם יודעים שאתה צודק אפילו בחו",ל אבל ערוץ 12 זקוק לכסף לכן התוכניות תת רמה המארגנים אף אחד לא רצה אותם בחו"ל וגם המרצה שאומר לכן רימו את כולם בשקרים אהל הכסף הכל באמת לא איכפת להם וערוץ 12 על הזוגות הכסף בושה וחרפה תסגרו את הערוץ 12
    סגור
  • 17.
    נמנעת
    יעל 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני נוהגת בתכניות מהסוג הזה,בהתנהגות מונעת פשוט לא צופה בהן.
    סגור
  • 16.
    כואב לי הלב להסכים עם קופמן הוולגארי -אבל הבנאדם צודק
    שיטקי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    14 2
    תחומי זבל אלים מעוות ומיותר
    סגור
  • 15.
    אוהב את חתונמי למרות שלא מאמין לאף מילה.
    יענקלה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בשבילי התוכנית חתונה ממבט ראשון היא תחליף לאח הגדול-פחות קשוחה יותר רומנטית למרות שהכל בלוף כצפוי.
    סגור
  • 14.
    אוהב את חתונמי למרות שלא מאמין לאף מילה.
    יענקלה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשבילי התוכנית חתונה ממבט ראשון היא תחליף לאח הגדול-פחות קשוחה יותר רומנטית למרות שהכל בלוף כצפוי.
    סגור
  • 13.
    תכנית שמשרתת את הפסיכולוגים
    דנה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אופן התנהלות הפסיכולוגים, מאד מתנשאת. הם יודעים הכל. יודעים מה טוב לזוגות, באמצעות מילוי שאלונים, שיחות. אם הפסיכולגים חושבים שבאמצעת מילוי שאלון, ניתן להתאים "מה שהזוגות צריכים".. אומר הכל. מי אמר שמה שדני ויעל החליטו שטוב זה אכן טוב? משדכים אנשים מבלי לבדוק הרגלים, נסיבות חיים, רקע משפחתי מורחב, חיי חברה, חברים, הרגלים שעשויים להצביע על חוסר התאמה, מניע השתתפות בתכנית..
    סגור
  • 12.
    יעל ודני, שימו פס על המקטרגים
    נועם 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 8
    יישר כוח על התוכנית והשלכותיה מכל היבט. מדובר באנשים בוגרים שהגיעו אליה מרצונם. שניכם נפלאים ומרשימים ואפילו יש לי סוד קטן - גם לכם מותר לעשות ולעיתים אף לטעות. המשיגו בדרככם זו והניחו לשאר, פשוט חייכו והניחו להם...
    סגור
  • 11.
    קוף אל תראה
    אילן 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אם לא טוב לך אל תראה אף אחד לא מכריך אותך לצפות בתוכנית לראות את התוכניות שלך בערוץ חמש זה לא לרדת לזנות זה זנות בפני עצמה אתה חי ומתפרנס מדיבור מגעיל וזול אתה אחרון להעביר ביקורת אז לך תמשיך לצעוק בערוץ חמש גם כך אף אחד כבר לא רואה
    סגור
  • 10.
    איך שהתחיל הפרק האחרון מיד פרשתי,
    ששש 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    8 3
    תוכנית עלובה, ממתי פסיכולוגים הם שדכנים? או שהם מצאו לעצמם עוד הכנסה מהצד? הריאלטי הזה הוא עלוב ולא מציאותי, וזוג שאין התאמה צריך להיפרד ולא לנסות לגשר ולהשאיר אותם בתוכנית העלובה הזו. קארין קנתה לאיתמר מתנה סכינים, מה? כמה עלוב כבר אפשר להיות?? כל התוכנית היא רק מתנשקת ומתנשקת, כמה נמוך עוד היא תרד??
    סגור
  • 9.
    צודק ביותר!!!!!הפסיכולוגים תת רמה!מבישים המקצוע (ל"ת)
    רוני 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 8.
    ....ממבט...
    רונית 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אנשים טובים,הגזמתם!! זו תוכנת טובה למי שאוהב את הנושא.מי שאינו אוהב,או שנמצא במעגל התחרות בין הערוצים,יחפרו ויחפרו וימצאו ביטוי גנאי,כדי לחמם את האווירה.מי שאינו מרוצה,שיחפש נחמה בערוץ אחר.רון קופון,הגזים.יש לך דעות בתחומים רבים,אבל בזוגיות?? תכבדו את ערוץ 12,כמו שאתם מכבדים את הערוצים האחרים. יש כה מעט תכניות טובות,שלא צריך לחרב,את המינימום הנורמלי.
    סגור
  • 7.
    הסדרה הכושלת פוגעת בתדמית בני/ות הזוג באספקלריה החברתית
    רומי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זו אף זו, התמודדות משתתפי הסדרה עם הביקורת הפוגענית ברשתות החברתיות, מתחת ליד הקלה על המקלדת...
    סגור
  • 6.
    מסכימה עם רון קופמן והדעות שהובעו בכתבה
    ורדה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    תוכנית שמלבבת את היצרים הסותיםצןהמעוותים שביצר האדם. הפסיכולוגים מאוד מאכזבים המציצנות הפשטת בני אדם מסכויותיהם המאוד בסיסיים לפגטיות לרגשותיהם ולכבודם.למעשה בית בושת לעיני כל. מכניסים זוגות למיטה ומצפים מהם לפעול ולקיים זוגיות שמעודדת על ידי פסיכולוגים רודפי בצע.
    סגור
  • רון צודק
    דורין 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    צודק
    סגור
  • 5.
    ניצול במסווה
    ממ 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא אכפת להם מהאנשים רק מרייטינג ובגלל זה יש 0 אחוז הצלחה
    סגור
  • 4.
    נו באמת... ש"האנשים המסכנים" יקחו אחריות על עצמם!
    סרסור מדופלם 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כולם רואים מה קורה בתכנית, זו לא עונה ראשונה ומי שמגיע לשם הם אנשים אינטליגנטים וחכמים, ולא איזה פתאים שאין להם מושג מהחיים שלהם. אז כנראה שהם מוכנים לעבור את זה כדי להפוך לפליטי ריאליטי ולקבל את כל הבנפיטס שיש בסוף הדרך.
    סגור
  • 3.
    מחיר הראלטי
    נמרוד לוחם הצדק 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היום אנשים בשביל לזכות בחמש דקות תהילה מוכנים למכור ערכים כבוד ואת יושרם.
    סגור
  • נשארים עם החלום באספמייה... לבד נזק תדמיתי לזוגיות עתיד (ל"ת)
    ר 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    קוף פעם ראשונה אתה מדבר לעיניין כבוד... (ל"ת)
    גל 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 1.
    גם למשתתפים יש אינטרסים ברורים
    צופה 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    12 0
    המשתתפים הם אנשי התקופה הזאת, שכל אמצעי להיות מוצג ומובלט בתקשורת וברשתות לגיטימי, לכן לא צריך ממש לרחם עליהם, ונכון גם אנחנו הצופים משתתפים, כל עוד זה ממקום של גילטי פלג'ר, הבעיה שיש נוער וצעירות.ים שמתיחסים לזה כאל הדרכה למציאות
    סגור