טלוויזיה

מאור אדרי מסביר מדוע היורשת של קשת 12 מאוד מזכירה לו את תחילת דרכו

הכוכב התייחס לסדרה 'היורשת' וסיפר על הדרך שחווה בתחילת דרכו, בקווים מקבילים לעלילת הסדרה: "גם אני עברתי מהמורות וקשיים, אף אחד לא הבטיח לי שבסוף זה יקרה, רבים סגרו לי דלתות ורימו אותי, גם לי גנבו שירים, הסביבה זלזלה, אמרגנים ויחצנים אמרו לי שאני לא טוב"
כפיר אדר | 
מאור אדרי (צילום פייסבוק מאור אדרי)
הסדרה 'היורשת' של קשת 12 זכתה ללא מעט שבחים על העלילה שמגוללת את סיפורה של זמרת צעירה שרק מחפשת לפרוץ. עבור רבים הסיטואציה לא באמת מוכרת ואין יותר מדי שיעידו שקרה להם מקרה דומה, אולי חוץ מזמר שבאמת עבר זאת. הכוכב מאור אדרי כתב פוסט ששיתף את תחושותיו בעקבות הצפייה בסדרה
אדרי כתב: "כשאתה זמר מפורסם שעובד ערב ערב, אנשים מסתכלים מהצד וחושבים כמה העולם שלו וורוד. ״באים עובדים שעה והולכים הביתה עם סטיפה״. צפייה בסדרה החדשה בקשת 12 ״היורשת״ רק גורמת לי לרצות לצעוק יותר מתמיד: ״זה לא ככה״! ״היורשת״ נורא מזכירה לי את עצמי בתחילת הדרך. גם אני עברתי מהמורות וקשיים בדרך להצלחה ואת האמת? אף אחד גם לא הבטיח לי שבסוף זה יקרה אבל הנה אחרי המון שהים של התמדה והשקעה זה בסוף קרה! והגעתי לאן שחלמתי …אני זוכר רגעים קשים בתקופות האלה, רגעים של תמימות אמיתית שחלפה מזמן. הרבה אנשים סגרו לי דלתות, שמו לי רגליים, ורימו אותי וכנגד כל הסיכויים הצלחתי!".
‎כל הסביבה שזלזלה, כמו אמרגנים ויחצנים שאמרו שאני לא מספיק טוב והיום הם יושבים בהופעות שלי ומבקשים שאצטלם עם הילד שלהם, עבורי זה שווה הכל! אני לא אדם של טינה להפך, אני תמיד מסתכל על עצמי, איך אני הייתי פועל במקומם וככה גיבשתי לעצמי עור של פיל להתמודד עם תעשיה כל כך גדולה בתור ילד שרק חולם להצליח! יש ביורשת משהו מאוד אמיתי שאני מאמין שכל אמן יכול לזהות שם עם סיטואציות שקרו לו ! גם לי גנבו שירים, ניסו לסחור בי כאילו אני בובה על חוט, לא נתנו לי לרדת שעות מהבמה כשחושבים שקנו אותי בעוד שטרות שהדביקו לי על המצח למשל לא אשכח את חג פורים של שנת "2007.
"היה לי חלום להופיע באירוע שנתי בחג פורים פגשתי את המפיק והתחננתי אליו שיתן לי לעלות לשיר והוא הסכים. ״תגיע בשעה 22:00 אני אדאג שתעלה לשיר״. כל כך שמחתייייי! הייתי מאושר עם חיוך מפה לאוזן וסיפרתי לכל החברים שלי שדאגנו להסעה לכולנו. הגענו למקום וכולם נכנסו אני לא רכשתי כרטיס כניסה כי אני מגיע להופיע אחרי לילה שלא ישנתי מהתרגשות. אני מגיע לכניסה, מספר לאותה סלקטורית שאני מופיע פה, היא בודקת ברשימה ומספרת לי שאני לא כתוב בה, בתמימותי חשבתי שכחו לרשום אותי אז המשכתי לחכות, וכלום! פתאום אותו מפיק יצא לדבר בטלפון סימנתי לו מבחוץ והוא סימן לי חזרה עוד רגע, המשכתי לחכות הוא נכנס בחזרה ולא יצא יותר!".
"עברו להם כמה שעות ואז כבר הבנתי שלא לא רק שלא אשיר היום אני אפילו לא יכנס! הייתי מבואס ופגוע ברמות, ושלא לדבר שאת כל החג העברתי כמו עלוב מחוץ לכותלי המועדון. באותו ערב נשבעתי לחבר שהיה איתי שאותו מפיק עוד יתחנן שאבוא להופיע אצלו ואותו חבר צחק כי אם להגיד את האמת זה היה נראה בלתי אפשרי באותה תקופה אבל בתוכי האמנתי וידעתי שזה יקרה! ומה אתם חושבים שקרה? הוא אכן התקשר אחרי תקופה לא ארוכה אגב ואתם יודעים מי הראשון שקיבל ממני טלפון? אותו חבר שהיה איתי שם באותו ערב! ומה בסך הכל רציתי? רק לשיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה