טלוויזיה

צפו: כתב ערוץ 20 מותקף על ידי פורעים ערבים בשער שכם

אברהם בלוך ספג יריקות, דחיפות והכיפה שלראשה נהדפה על ידי פורעים שעמדו בסמוך לעמדת השידור של הערוץ, כאשר השוטרים במקום לא מיהרו לדבריו למהר ולעשות דבר מה כדי למנוע את הפגיעה בו ובצוות השידור במקום
מערכת ice |  7
אברהם בלוך (צילום צילום מסך ערוץ 20)
שוב זה קורה, שוב האלימות מרימה את הראש ושוב אנשי ערוץ 20 בצד המותקף. שבועות בודדים אחרי התקיפה בכיכר הבימה, היום (חמישי) הותקף צוות השידור, ובראשו הכתב אברהם בלוך על ידי פורעים ערבים בשער שכם בירושלים
בלוך דיווח: "כל אדם עם סממן יהודי, או סממן דתי מותקף על ידי הפורעים שנמצאים כאן", באולפן שאלו אותו: "אתה נמצא בברלין?", בלוך השיב: "אנחנו בירושלים, 100 מטר מהרכבת הקלה, נזרק פה בקבוק על נערות עם דגלי ישראל, המראות פה לא נעימים, כל בנאדם שנמצא פה עם סממן יהודי כלשהו צריך הגנה מכוחות המשטרה".
ניתן היה לראות שם יריקות וצעקות לעברו של בלוך מצד האזרחים הערבים מצידו, כאשר אחד מהם העיף את הכיפה מראשו: "הכוחות נמצאים כאן, לא ברור למה הם לא עוצרים את מי שירק עליי ועל הצלם. נדחפנו פה, ירקו עלינו, אני מבקש מהצלם רגע לצלם כאן את הבנאדם הזה".
הוא פנה לשוטר שעמד בסמוך לעמדת השיטור וביקש ממנו לעצור את האדם שלטענתו תקף אותו, השוטר לא הגיב ובלוך אמר לו: "האדם הזה בשידור חי תוקף אותנו, אני מצביע לך עליו, למה לא רואים פה תגובה, השוטרים רואים את התגובה ופשוט עומדים ולא עושים שום דבר, לא ברור למה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הרצליה
    מיכאל 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחל לך רפואה שלמה אחי ותחזור לשדר לנו בערוץ 20 . ערוץ היחיד ששפוי במדינה ואומר מה שרוב העם חושב ותפסיקו לרחם על הערבים יש להם 22 מדינות לנו אין מקום אחר שישה מליון יהודים נרצחו בגלות ואם תהיה גלות נוספת זה יכול לחזור על עצמו שוב שלא תתעו
    סגור
  • 6.
    בושה וחרפה. אין מילים, פשוט.
    יהודי 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בושה וחרפה שבמדינת ישראל, מדינת היהודים, הארץ שהובטחה לנו מהבורא עוד לפני אלפי שנים, שאבותינו הקדושים גם שילמו בכסף מלא עבור השטח שקבלו, כך יעשו הנתינים הזרים לבעלי השטח. בואו ונראה היכן בעולם יעשו ככה לאותם אלה ששייכים באמת. אין מילים. פשוט זוועה.
    סגור
  • 5.
    מדינה בפשיטת רגל
    רוני 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כששחכו את רון ארד זל ,כשהיה עוד הזדמנות להביא אותו בחזרה לא עשו כלום ,כשמדחת יוסף זל נרצח בכבר יוסף וצהל חיכה שהאויב הפלשתיני יחלץ אותו במשך 10 שעות היה פצוע אנוש ולא קיבל פינויי עי צהל ,כשיש פרעות ביפו לוד חיפה וגסר עזרקה ואין יד קשה זה אובדן משילות .
    סגור
  • 4.
    למה ? כי המפקד החדש שנותן את ההוראות זה מנסור עבאס. ומר
    נפתלי, קייס הקולות 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה ? כי המפקד החדש שנותן את ההוראות זה מנסור עבאס. ומראענה בתיסיאם
    סגור
  • 3.
    למה ? כי המפקד החדש שנותן את ההוראות זה מנסור עבאס. ומר (ל"ת)
    נפתלי, קייס הקולות 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חשבתי כבר איזו תקיפה...
    גל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי 12 ו-13 ספגו הרבה יותר אלימות בשידור מביביסטים.
    סגור
  • 1.
    רק יהודים, ועוד עם כיפה
    יהודית 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הם מחפשים שם? שילכו לאירופה.
    סגור