טלוויזיה

מעיין אדם חוגגת יום מאושר: זו הבשורה שקיבלה אחרי הטרגדיה הקשה

מעיין אדם, חוותה שנה מטלטלת במיוחד אחרי שאחותה, מפל אדם ז"ל, נרצחה ב-7 באוקטובר. מספר שבועות מאוחר יותר, גילתה אדם כי היא נכנסה להריון, ולאחרונה ילדה בת לאוויר העולם. בהצצה לפרק החדש של מחוברים, מנחת הטלוויזיה חושפת כי אחיה ירדן עומד להציע נישואין לבת זוגו: "אני לא מרגיש שזו שנה לחגוג בה". צפו בתיעוד
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מנחת הטלוויזיה מעיין אדם, חוותה שנה מטלטלת במיוחד. ב-7 באוקטובר, אחותה מפל אדם ז"ל נרצחה בטבח האכזרי בפסטיבל הנובה. מספר שבועות לאחר מכן, אדם גילתה כי היא נכנסה להריון, ולאחרונה היא ילדה את בתה השנייה לאוויר העולם. בימים אלו, אדם משתתפת בתוכנית "מחוברים" בהוט, ובהצצה מיוחדת לפרק שישודר הערב (ראשון) - אדם מתבשרת כי אחיה ירדן אדם, עומד להציע נישואין לבת זוגו.
"ירדן, אח שלי, עומד להציע נישואין להילה. אני אחראית על היהלום. איך עושים את זה?". אחיה ירדן השיב לה: "לאמא יש יום הולדת ב-13 באפריל. אז אמרתי, אולי נלך לחגוג לאמא ואז שם אני אציע לה. ואז ההתלבטות כזה, חשבתי אולי שיכול להיות נחמד שהמשפחה שלה גם תבוא, ותחכו לנו כולם ונעשה כזה הרמת כוסית. הם צריכים לגלגל את הרעיון כזה בראש, שישב לכולנו. גם אמא תחשוב מה בא לה, כי קודם כל זה ביום הולדת של אמא".
אדם השיבה לו בנחרצות: "בא לאמא שתתחתן, זה מה שבא לה. אבל אתה חייב להתחתן אחרי שאני אלד, אני חייבת להיכנס לשמלה עם מותניים". ירדן אחיה השיב לה: "הכוונה היא שנה אחרי, כאילו אני לא מרגיש שזו שנה, כזה, עדיין לחגוג בה".
 

אדם השיבה וחיזקה את דבריו: "לא, אסור בשנת אבל, אבל..". אחרי השיב: "כן. תגלגלי את זה בראש בינתיים, וזו השיבה: "מזה תגלגלי את זה בראש? אני עכשיו יוצאת להפקה, אני מוציאה מכרזים". אחיה השיב לה: "לא, חכי עם החתונה, אני מדבר רק על החופשה". אדם השיבה בצחוק: "אני מדברת על החופשה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה