טלוויזיה

לינור אברג'יל התלוננה במשטרה: "תהפוך אותה לזו** של נתניה"

מיס עולם לשעבר החליטה להגיש תלונה במשטרה נגד אותה ילדה: "הילדה באה אליי עם צמרמורות, בוכה ובהיסטריה. אני באמת רוצה לדעת מי מגדל את הילדים האלה, אני מנסה לחשוב באיזו סיטואציה. אם הילד שלי עושה משהו כזה - הייתי גומרת אותו. אם הילדה שלי תאיים על מישהי? באיזה עולם אנחנו חיים". המשטרה כאמור תבדוק את תלונתה
מערכת ice | 
לינור אברגיל (צילום אינסטגרם linorabargil@)
לאחר שמיס עולם לשעבר, לינור אברג'יל, חלקה אמש עם העוקבות שלה באינסטגרם כי בתה אודל התחילה חטיבה בבית ספר חדש ונתקלה בבריונות: "אודלי הצדיקה שלי שאין ילדה כזאת בעולם התחילה חטיבה בבית ספר חדש וזאת הודעה שקיבלה עכשיו מאחת הבנות בכיתה שהיא לא מסתדרת איתה. אותה אחת אמרה שהיא תהפוך אותה להיות הזונה של נתניה ושהיא תגמור אותה, דברים מזעזעים".
.
כעת היא החליטה להגיש תלונה במשטרה נגד אותה ילדה: "הילדה באה אליי עם צמרמורות, בוכה ובהיסטריה. אני באמת רוצה לדעת מי מגדל את הילדים האלה, אני מנסה לחשוב באיזו סיטואציה. אם הילד שלי עושה משהו כזה - הייתי גומרת אותו. אם הילדה שלי תאיים על מישהי? באיזה עולם אנחנו חיים". המשטרה כאמור תבדוק את תלונתה

כזכור, אברג'יל לא פירטה מהי אותה הודעה אך הגיבה בתקיפות למי שהעליבה את בתה: "בושה של חינוך!!! מתביישת בהורים שלך. מה שנקרא, נפלת על האימא הלא נכונה. לא דמיינתי שאהיה בסיטואציה כזאת. נשארתי ללא מילים!!!"

מתוך חשבון האינסטגרם של לינור אברג'יל linorabargil@
אברג'יל הודתה בהמשך להודעות המחזקות שנשלחו לבתה ועדכנה שהנושא בטיפול "בצורה הכי חמורה שיש". הדוגמנית והמטפלת בתזונה הוסיפה: "בריונות ברשת זה דבר שצריך לסרס מן השורש. אין לזה מקום ולו לרגע!!! הכי חשוב שאודל מיד באה לספר לי ולא הסתירה".
כסימן אזהרה, אברג'יל הציגה בהמשך את סיפורו של ילד ישראלי בן 13 שעבר חרם, קיבל התקף לב ונפטר אמש בבית החולים. "ילד צדיק, תהיה נשמתו כעדן. מזעזע". לאברג'יל ארבעה ילדים יחד עם בעלה, מנהל האומנים, אורן כלפון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה