תקשורת ומדיה

לינור אברג'יל בג'וב חדש: זה העסק המפתיע שהקימה

מלכת היופי לשעבר לינור אברג'יל, פותחת בקריירה חדשה והקימה קליניקה פרטית שעוזרת לנשים להתמודד עם בעיות השמנה: "את לא אוכלת על הדרך. כי גם את לא על הדרך, כי את שווה משהו". צפו
מערכת ice |  2
הסיפור האמיתי של לינור אברג'יל, אתמול ב'רשת' (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
מיס עולם לשעבר, הדוגמנית לינור אברג'יל, פותחת בקריירה חדשה והודיעה אמש (שני) כי היא משיקה קליניקה פרטית בביתה, בה תטפל בלקוחות.
בפוסט שהעלתה אברג'יל לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה: "סוף סוף שנתיים של לימודים הגיעו לסיומם, אני מתרגשת לצאת לשליחות הזאת ולעזור לאנשים להתחבר מחדש לעצמם ע״י תזונה מבריאה ובחירה בחיים טובים מאוזנים ומלאים בחיות!!! מצפה לראות אתכם אצלי בקליניקה ממש בקרוב בע״ה".
אל הפוסט שלה, צירפה אברג'יל סרטון בו היא מספרת על העסק החדש שהקימה: "הגיעה אליי מטופלת עם בעיה של השמנת יתר. ניסינו לעלות על מאיפה זה מגיע ואיך לעזור לה, ומה שעלינו עליו במהלך הטיפול זה שהיא בעצם הצדיקה את כל מה שאמרו עליה כל החיים והרגישה מאוד לא שווה".
עוד הוסיפה וסיפרה אברג'יל: "מה שהיא עשתה זה פשוט לקחה את השומן ואכלה בהפרזה, באכילה רגשית מאוד גדולה - כדי להיעלם. כל החיים אמרו לה כמה היא פרה, וכמה היא לא שווה, וכמה היא אפס והשומן היה מן מגן לעולם".
בהמשך, סיפרה איך התמודדה יחד עם אותה לקוחה: "בשלב הראשוני מה שעשינו זה פשוט לעשות סדר וכבוד לעצמה ולארוחות. אם את אוכלת, את אוכלת. את משקיעה בעצמך. את מכינה לך את כל מה שאת אוהבת, את מכינה לך סלט גדול ליד, את לא אוכלת על הדרך. כי גם את לא על הדרך, כי את שווה משהו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם בדיחה
    מאיר 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לינור אברג'יל... בעלה עודד מנשה...!? אתם באמת בדיחה, צהובון עלוב מהבסיס עד הטפחות.
    סגור
  • 1.
    מה הקשר לינור אברג'ל לעודד מנשה
    אני 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הקשר לינור אברג'ל לעודד מנשה ? הוא לא בעלה והיא לא מגישה בערו. 14
    סגור