טלוויזיה

הקרנת בכורה מרגשת לסרט "יהלום משגע", הרצוג: "גיבורים אצילים"

הבוקר נערכה בסינמטק ת"א הקרנת בכורה לסרט "יהלום משגע - סיפורו של סמ״ר ירון אורי שי ז״ל"- בנו של יזהר שי -  שישודר בקשת 12, במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. הגיעו להקרנה בני משפחתו של ירון ז״ל, חברים, מפקדים ולוחמים, מנכ"לית פייסבוק ישראל, איל וולדמן ועוד
מערכת ice | 
הקרנת הסרט יהלום משגע (צילום רגב זרקה)
בני משפחה, חברים, מפקדים לוחמים, חברי כנסת, ובכירי המשק, התאספו יחד עם נשיא המדינה להקרנת בכורה מרגשת לסרט "יהלום משגע" המספר את סיפור חייו של לוחם חטיבת הנח"ל, ירון אורי שי הי"ד, בנו של השר לשעבר יזהר שי, שנפל בקרב הירואי במהלך המלחמה.
ירון ז״ל, בנם של יזהר והילה שי, לוחם חטיבת הנח״ל נפל בקרב על כרם שלום בשבעה באוקטובר. לאחר נפילתו משפחתו מצאה שיר שכתב וטרם ראה אור. הזמר נועם בתן ביצע אותו היום לראשונה לזכרו על הבמה. 
הרצוג אמר בנאומו: "קרב עצום התחולל בגזרה הזו. רבים כל כך שילמו בחייהם ורבים כל כך חבים למפקדי הנח"ל, לירון, לחבריו. מאורעות השבעה באוקטובר והלחימה הנוראה והעזה שבאו בעקבותיהם לימדו אותנו שירון וכל הלוחמות והלוחמים, מגיני העם והמולדת, הם דור יחיד ומיוחד ונדיר שהתגלה לעינינו - של גיבורים אצילים ואמיצים, מעוררי השתאות. אני מצדיע להם".
הגיעו להקרנה בני משפחתו של ירון ז״ל, חברים, מפקדים ולוחמים וכן, חברי הכנסת בני גנץ, גדי אייזנקוט, יאיר גולן, אפרת רייטן, פנינה תמנו שטה, עידן רול ואלמוג כהן; עוד הגיעו חיליק שריר, עדי גרתי, אמנון רבי, מני אבירם, אלמוג בוקר, עדי סופר תאני, איל ולדמן, זוהר לבקוביץ, אורי לוין ויקי דיין.



צילום: רגב זרקה
הסרט בהפקת קסטינה תקשורת (שרית אנספי העורכת, אביעד פוהורילס הבמאי) ישודר באוקטובר בקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה