טלוויזיה

מגיש רשת 13 בהתבטאות קשה בשידור חי: "חרא של בן אדם"

קובי מחט לא ממש מתלהב מה"קאמבק" של אחד מגדולי הזמרים הים תיכוניים שהיו למדינת ישראל 37 שנה אחרי מותו במופע החדש של הפרויקט של רביבו הודות לטכנולוגיית AI ואמר נגדו מילים קשות מאוד בשידור חי: "הוא היה עבריין מורשע, לא אוהב את ההאדרה של האיש"
מערכת ice |  4
קובי מחט (צילום רשת 13)
אחרי שנודע כי ההרכב המוזיקלי האהוב "הפרויקט של רביבו" בימים אלו "מקים לתחייה" את הזמר זוהר ארגוב לבמה, כמעט 37 שנים אחרי מותו, הודות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית, הנושא הגיע גם לאולפן רשת 13.
אלא, שנראה שהמנחה קובי מחט לא ממש מתלהב מהקאמבק של אחד מגדולי הזמרים הים תיכוניים שהיו למדינת ישראל ואמר נגדו מילים קשות מאוד בשידור חי, זאת  בשל עברו הבעייתי של הזמר שמצא את מותו בגיל 32 בתא מעצר.

מחט אמר בין היתר: ״אני מאוד מאוד אוהב את המופע של רביבו ואין לי שום בעיה להפריד בין אומנות לאומן. זוהר ארגוב היה אומן גדול ואיש חרא, ואני אומר חרא ומתכוון לזה. הוא היה עבריין מורשע".
עוד הוא הוסיף נגד ארגוב: "בפשעים הכי חמורים שיש, ואני לא אוהב את האדרה של האיש. המוזיקה והאומנות שלו מדהימה. אבל מעבר לזה קשה לי שנותנים את הבמה לזוהר ארגוב. זו דעתי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האל אחד ואין עוד מלבדו
    ליסי 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק לא אוהבת שממליכים עבריינים יש לנו מלך אחד והוא בורא עולם
    סגור
  • 3.
    מי אתה בכלל
    א.ש.ל 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והעברייני צווארון לבן שאתה מגיש איתם ועובד איתם יותר טובים? בטח אתה מאוהדי אהוד חרק והאפשטנים שלו מקפלן נכון? בורה אותך שמזרחי תימני הפך לסמל כזה ובצדק טוב אתה מהברנג'ה של גלית מוצצי דם גוטמן אפשר להבין יא רקוב
    סגור
  • 2.
    אפס
    ציון 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד אפס מאופס .צחצח שיניים לפני דאתה מוציא את המילה זוהר.מי אתה חתיכת אפס שמנסה לשוב לפריים .לך לקיבינמט
    סגור
  • 1.
    צודק (ל"ת)
    רחח 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור