טלוויזיה

מיקי זוהר מפוצץ ראיון ב"כאן 11": "רכילות זולה, בושה וחרפה"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, התראיין אצל ליאל קייזר ב"כאן 11", והפסיק את הראיון לקראת סיומו אחרי שלא הסכים לענות לשאלות נוספות, אחרי שטען כי הרב אלחנן דנינו, שבנו נרצח בשבי החמאס, "קורע את העם שלנו, בושה וחרפה". צפו בתיעוד
מערכת ice |  4
מיקי זוהר (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
שר התרבות והספורט מיקי זוהר, התראיין היום (שלישי) ב"כאן 11", שם נשאל על השיחה של בנימין נתניהו עם הרב אלחנן דנינו, שהעביר ביקורת קשה נגד נתניהו אחרי שבנו שהיה בשבי החמאס נרצח על ידי השובים שלו, ותקף את המגישה ליאל קייזר ואת הרב אלחנן דנינו בטענה כי הוא "קורע את העם", ובהמשך אף פוצץ את הראיון.
מגישת החדשות ליאל קייזר, אמרה למיקי זוהר: "זוהר, אתה שומע כמו כל עם ישראל, אב שכול שמדבר מדם לבו על בנו שנרצח בשבי החמאס, והוא (ראש הממשלה בנימין נתניהו) מצדו שומע מראש הממשלה את הדברים ששמענו עכשיו, שומע מרעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו 'הרב אלחנן אתה אומר עכשיו דברים שאמרו לך להגיד', מה דעתך?".
מיקי זוהר השיב: "אני לא מתכוון להתייחס לזה, אני לא אוהב את הרכילות הזולה הזו על דברים שאמר ראש הממשלה בנושא משפחות החטופים". קייזר קטעה אותו ואמרה: "זו רכילות זולה?", כשזוהר משיב בלי להסס: "כן, לייצר זילות לשיחות אישיות בין ראש הממשלה למשפחות שכולות, שצריכות להיות הכי כנות, הכי אישיות והכי רגישות, ואחר כך לרוץ איתן לתקשורת ולקרוע את העם שלנו יותר ממה שהוא קרוע, בעיניי זו בושה וחרפה".
ליאל קייזר, שהייתה המומה מדבריו של שר התרבות והספורט, ניסתה לשאול את זוהר שוב על הנושא, בו הוא טען כי הרב אלחנן דנינו מנסה לקרוע את העם, והשר קטע אותה ולא נתן לה לדבר כשאמר: "אני לא מתכוון להתייחס, לא לוקח חלק מסימפוזיון הזה שקורע את העם שלנו לגזרים. אנחנו גם ככה במצוקה, צריכים את האחדות, והקלטת לא מוסיפה לזה".

ברגע שקייזר ניסתה לשאול אותו שוב ואמרה "אז בוא נדבר על ההקלטות", זוהר התפרץ לדבריה ואמר לה: "אז בו נסיים את הריאיון הזה. תודה רבה. תודה. תודה רבה גברתי אני צריך להיכנס אל הכנס ואני מתנצל. תודה רבה על הריאיון הנפלא הזה. אני מודה לך".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טמבל. (ל"ת)
    תמר 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שכחתם שאת המלכודת וההקלטה יצר עובד התאגיד יגאל גואטה!! (ל"ת)
    כאן לשיסוי העם 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זוהר צודק. ערוץ תבהלה כושל (ל"ת)
    ליאת 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זוהר?
    סופר 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא צודק? אתה עעדיין לא התעוררת מתשרי שנה שעברה כנראה. הרב הוא בושה? הלוואי שהרבנים ביוש היו מדברים כל כך נעים וכל כך לעניין..לךגם אתה יחד עם הזוהר ( הוא הכלאבל בטח לא זוהר)
    סגור