טלוויזיה

ערוץ הספורט מעלה הילוך: זה הפאנל הנוצץ החדש של שער השבת

עונת הכדורגל 2024/2025 בפתח, ושער השבת בערוץ הספורט חוזרת לעונה חדשה. תוכנית הדגל של הכדורגל הישראלי, המסכמת את כל משחקי השבת בליגת העל. אל הפאנל יחד עם שרון פרי המנחה, יצטרפו עוד אגדות כדורגל. זה הפאנל הנוצץ שתראו אותו כל שבוע על המסך. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  3
ערוץ הספורט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רגע לפני פתיחת העונה החדשה של ליגת העל הישראלית, ל-ice נודע מי המצטרפים החדשים לשער השבת - התוכנית הפופולארית והמצליחה של ערוץ הספורט, והפעם: אגדות כדורגל מקומיות שמצטרפות כבר במוצ"ש הקרוב.
בעונה הקודמת, יחד עם כמובן המנחה שרון פרי, חברי הפאנל כללו את אלי אוחנה, יניב קטן והדר יעקבי. השנה ייכנסו שינויים בגזרת הטאלנטים. שרון פרי תמשיך כמובן להנחות את תכנית הדגל של הערוץ, הדר יעקבי תשתתף בתוכנית אך לא כחברת פאנל, ואלי אוחנה ימשיך לעונה נוספת גם השנה.
מי שיצטרפו לאלי אוחנה כפאנליסטים של שער השבת, הם: איתי שכטר - פרשן ערוץ הספורט באולימפיאדה, ומאור בוזגלו שחוזר למסכים לקאמבק. ערוץ הספורט ששידר בבלעדיות בעברית את שידורי אולימפיאדת פאריז, עובר מהאירוע הבינלאומי לגזרה המקומית, לעונה חדשה ומסקרנת של הליגות הסדירות בישראל.
אוחנה חלוץ עבר מצליח, המזוהה יותר מכל עם קבוצת בית"ר ירושלים בה שיחק במרבית שנות פעילותו. אגדת המועדון, שגם לאחר הפרישה שימש בו במספר תפקידים מקצועיים וניהוליים, אוחנה כבש 155 שערי ליגה בכל קבוצותיו והוסיף 17 שערים בנבחרת הלאומית.

איתי שכטר. צילום: יוסי צבקר
שכטר אחד מגדולי שחקני הכדורגל במדינת ישראל שרק לפני מספר חודשים פרש ממשחק פעיל ואת הופעת הבכורה שלו בערוץ הספורט, ערך באולימפיאדת 2024, יצטרף לשער השבת לאחר, שפרש לפני מספר חודשים בגיל 37 ולאחר קריירה עשירה מאוד שכללה הופעות בליגה הצרפתית הגרמנית והאנגלית, שלוש אליפויות וארבעה גביעים בישראל, גביע באנגליה, שני גביעי טוטו ושני גביעי אלוף האלופים ו27 הופעות בנבחרת ישראל בהן כבש חמישה שערים.
ומאור בוזגלו אחד משחקני הכדורגל הכי מוכשרים שנראו בכדורגל הישראלי עם 377 הופעות בקריירה, שאת מרביתם ערך בהפועל ב"ש איתה זכה בשתי אליפויות, אלוף האלופים וגביע הטוטו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתנתק מone
    ששון 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוקח את וואן בסיבוב
    סגור
  • 2.
    שרון פרי מגישה ואתם כותבים טאלנטים?
    זורבה 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגישה גרועה מאין כמותה ולא ברור לי למה אף אחד לא מדבר על זה
    סגור
  • 1.
    שחכתם את רז
    יניב 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה יניב קטן אחרי עונה אחת כבר הספיק לכם. אלי אוחנה אגדה, איתי אחלה לוקח בקלות את המשחק שאתם לוקחים כל כך ברצימת. מאור? חסר ורבליות, ואחרי אמירה קשה עדיין מחזירים אותו לחיים, בושה וחרפה.
    סגור