טלוויזיה

כוכב "המירוץ למיליון" נעצר בישראל: הדרמה של הזוג האהוב נחשפת

אחד מהזוגות האהובים ביותר בעונה הנוכחית של ה"מירוץ למיליון" בקשת 12 הם ללא ספק ספיר אביסרור ובעלה ליאור דבח. לאחרונה, רץ סרטון שהפך ויראלי, בו שוטר תנועה עוצר את דבח בכביש. אביסרור סיפרה כי כלל לא ידעה על כך: "ראיתי שעצרו אותו דרך האינסטגרם, הוא לא אמר לי. אתה לא מספר הכל אחד לשני בזוגיות"
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
העונה החדשה של המירוץ למיליון בקשת 12 נמצאת בעיצומה, והביאה עמה לא מעט דרמות וזוגות מסקרנים במיוחד למסך. אחד הזוגות החזקים והאהובים ביותר בעונה הנוכחית הם ללא ספק כוכבת הרשת ספיר אביסרור ובעלה ליאור דבח.
לאחרונה, רץ סרטון שהפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, במסגרתו נראה שוטר עוצר את ליאור דבח בזמן נהיגה. אביסרור התראיינה אתמול (רביעי) ל-TMI במסגרת קמפיין ט"ו באב של רשת פנדורה, אליו הצטלמה יחד עם דנית גרינברג, שם סיפרה על השתלשלות האירועים.
בראיון שהעניק -TMI סיפרה תחילה כוכבת "המירוץ למיליון" על כך שהיא אמנם מוכרת כבר בתעשייה, אך בעלה כלל לא, והוא עדיין לא יודע איך להתמודד עם זה כל כך: "ליאור קצת בהזיות, אבל לא עלה לו ולא יעלה לו".
בהמשך, דיברה על כך שבעלה ליאור נעצר על ידי שוטר, וצולם על ידי עובר אורח, בסרטון שהפך כאמור לוויראלי ברשתות החברתיות: "ליאור צוחק על זה, הוא לא מבין מדוע צילמו את זה". בהמשך הודתה: "ראיתי שעצרו את ליאור דרך האינסטגרם, אני לא ידעתי".
עוד חשפה אביסרור כי בעלה בכלל אמר לה שהוא בדרך הביתה ולא סיפא לה שהוא נעצר על ידי שוטר בכביש, ועל כך אמרה: "אתה לא מספר הכל אחד לשני בזוגיות. הוא בכלל לא חשב להגיד לי. מזל שיש את הסטורי. אבל הוא לא קיבל דו"ח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה