טלוויזיה

אמנון לוי נכנס בחבר לשעבר מחדשות 13: "נשאר ביביסט עיוור"

"‏אף פעם לא החשבתי  עצמי לתמים אבל הפעם נפלתי", טען לוי בטוויטר שלו לגבי הראיון של אבישי בן חיים בידיעות אחרונות. "לתומי האמנתי שאבישי בן חיים שותק כי הוא מתבייש.  הוא מצטער.  הוא מתפכח מהביביזם הפופוליסטי שלו. כלום ושום דבר. לא למד כלום לא הפנים שום דבר.  נשאר ביביסט עיוור נטו. תמים שכמותי.  לא מתאים  לי"
מערכת ice |  1
אמנון לוי ואבישי בן אביחי (צילום צילום מסך פלאש 90)
אמנון לוי מסיר את הכפפות. אחרי חודשים ארוכים של שתיקה בתקשורת, לפחות מאז שהחלה מלחמת חרבות ברזל', העיתונאי אבישי בן חיים, הפרשן לענייני דתיים בחדשות 13 סיפק ראיון סוער ל׳ידיעות אחרונות׳, שם דיבר כמעט על הכל, אבל הקולגה שלו לשעבר בערוץ לא אהב את הדברים שאמר, גם אם מדובר באמת או שלא.
"‏אף פעם לא החשבתי  עצמי לתמים אבל הפעם נפלתי", טען לוי בטוויטר שלו. "לתומי האמנתי שאבישי בן חיים שותק כי הוא מתבייש.  הוא מצטער.  הוא מתפכח מהביביזם הפופוליסטי שלו. כלום ושום דבר. לא למד כלום לא הפנים שום דבר.  נשאר ביביסט עיוור נטו. תמים שכמותי.  לא מתאים  לי".
 
כזכור, בין היתר טען בן חיים: ״כל התקלה הגדולה של ה-7 באוקטובר, זה הכל מחדל צבאי של אותו לילה. אם פשוט היו מעירים את כיתת הכוננות ומרימים שני מסוקים באוויר, זה לא היה קורה. ודאי וברור שלא ביבי אשם".

בין היתר אומר בן חיים, שזכה לא פעם לביקורות קשות ולטענות כי הוא חלק מה"שסע בעם", כי: "אם לא היו ממדרים אותו אלא מעירים אותו בלילה ואומרים לו, לא היה 7 באוקטובר״.
לסיום הסביר: "ציבור ענק בישראל משוכנע שהציבור ששולט במערכת המשפט, משתמש בה ככלי פוליטי כדי להפיל את הממשלה. לא ייתכן שמזרחי תומך בביבי לא יוכל להיכנס לעבודה ב׳גל״צ׳. כל הדיבורים על גיוס חרדים הם בלוף - זאת הונאה. אין באמת דבר כזה. חרדים לא משרתים ולא ישרתו״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקיצור
    דוד 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד אין צורך לפרט מילה אחת ומיד נבין במי מדובר "השמאלנים" !
    סגור