טלוויזיה

חדשות 13 חוטפת ביקורת מהמשטרה: "כותרת רכילותית חסרת תוכן"

מהמשטרה נמסר בעקבות כתבה של מהדורת חדשות 13: "הערב הובאה כתבה על ידי הכתב אלי סניור בחדשות 13 בנוגע לניהול התחקיר של השבעה באוקטובר במשטרת ישראל. מדובר בהפרה בוטה של הכללים הקבועים בתקנון האתיקה של העיתונות"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר שפורסמה כתבה של העיתונאי אלי סניור במהדורת חדשות 13 הערב (חמישי), משטרת ישראל יצאה בהבהרה ובביקורת חריפה ביותר על כתב המשטרה של הערוץ והדברים שהוצגו בכתבה.
מהמשטרה נמסר: "הערב הובאה כתבה על ידי הכתב אלי סניור בחדשות 13 בנוגע לניהול התחקיר של השבעה באוקטובר במשטרת ישראל. מדובר בהפרה בוטה של הכללים הקבועים בתקנון האתיקה של העיתונות המחייבים את גופי התקשורת לבקש תגובתם של אדם או ארגון העלולים להיפגע מפרסום ולהביאם לציבור באופן שיציג את תגובת  אדם/הגוף המבוקר. באופן שיטתי מערכת 13 והכתב מקפחים את זכות התגובה ומביאים בפני הציבור חצאי אמיתות תוך עריכה בוטה של תגובת המשטרה באופן שמטעה וזורה חול בעיני הציבור".

עוד נמסר: "על מנת למנוע הטעיית הציבור ולהביא בפני כלי התקשורת את תגובתנו המלאה לדברים מצורפת התגובה המלאה: ממשטרת ישראל נמסר:  מדובר בעוד כותרת רכילותית חסרת תוכן ובסיס עובדתי שנועדה לפגוע בקצין משטרה עתיר זכויות שפיקד בשטח על זירות  הלחימה וכמעט קיפח את נפשו בקרבות השבעה באוקטובר. לגופו של עניין,  בהנחיית מפכ״ל המשטרה, בסמוך לאירועים החלו במשטרת ישראל תחקירי למידה ברמות השונות להפקת לקחים. תחקירים אלו  מתנהלים ברמה הארצית גם בימים אלו ויוצגו לציבור עם השלמתם".
לסיום הודגש: "נוסיף, הוצג בכתבה עוד שקר מוחלט כי מפכ״ל המשטרה ומפקד מחוז דרום מתנגדים לעריכת התחקיר, נעדכן כי מדובר בעוד אמירה חסרת אחריות ממוחו הקודח של הכתב ונבהיר כי מפכ״ל המשטרה היה זה שהנחה על ביצוע התחקיר ואילו ממ״ז דרום מעולם לא הביעה כל התנגדות, ההפך הוא הנכון!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה