טלוויזיה

סתיו קצין טוענת: זה יהיה זוכה העונה החדשה של "האח הגדול"

סתיו קצין, פיינליסטית "האח הגדול", נתנה חוות דעת על כל המתמודדים ולא שכחה לשגר עקיצות ולכלוכים כמו שרק היא יודעת. אז מי לדעתה יהיה הזוכה של העונה החדשה ומדוע?
מערכת ice |  1
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לה לאחרונה לדרכה, והדיירים החדשים עדיין מנסים להתאקלם בבית השמור ביותר במדינה. מי שיודעת טוב מאוד מזה להיות בבית "האח הגדול" היא סתיו קצין, פיינליסטית העונה הקודמת שכמעט זכתה בריאליטי האהוב של רשת 13, אך סיימה בסופו של דבר רק במקום השני.
לרגל עליית העונה החדשה, קצין נשאלה על ידי העוקבים שלה באינסטגרם מה דעתה על הדיירים החדשים בבית וכבר חשפה את הזוכה שלה: "חיים נמוך הקומה ממש בחור ממש טוב, מזכיר קצת את יובל מעתוק. פרידה הוא וקוקו יעשו את העונה וחיים ייקח בסוף את המיליון בגלל היותו נמוך קומה והיותו חמוד".
קצין המשיכה: "תאומים ממש משעממים, הם לא אפויים עדיין לתכנית ריאלטי. הדר מפונקת, מזכירה לי את ההתנהגות שלי בבית רק בלי סיבה טובה. יש מצב שאם עידן יתחיל להיפתח קצת הוא יגיע לגמר. דני נרקסיסט, פלרטטן שמשחק אותה הרצלייני. אור בן דוד נראה ערס חמוד. בן נראה סוג של חנון, ממש שעמם אותי. תום נראה שתקוע בגיל 25. יהודה איש של פעם, חייב למצוא שם זוגיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת? נראת כמו גבר עם פאה שיותר גמד מחיים (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור