טלוויזיה

מגי אזרזר בתפקיד הראשי: הדרמה החדשה של קשת 12

רגע לפני עליית הסדרה, הגיעו חברי הקאסט להקרנת בכורה חגיגית. הפרק הראשון יעלה מחר בקשת 12 בכיכובם של מגי אזרזר, שלומי שבן, גברי בנאי,ריף נאמן ויניב סוויסה
שירה יום טוב | 
מגי אזרזר (צילום ויקיפדיה/ טל עבודי)

קשת 12 צפויים להשיק מחר את סדרת הדרמה החדשה של הערוץ, הפעם מדובר בסדרת מתח בכיכובה של מגי אזרזר. זה קורה רגע לפני השקות נוספות שעומדות בקנה כשעל הפרק רוקדים עם כוכבים, הבוגדים, והמירוץ למיליון, האחרונות הן למעשה פורמטים חדשים בערות שסיימו את צילומיהן כבר בקיץ האחרון ושידורם נדחה בעקבות המלחמה.

הבוקר נערכה בסינמה סיטי גלילות הקרנת בכורה ל"אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" - דרמת מתח חדשה שתעלה מחר (שני) בערוץ 12. העלילה המותחת עוקבת אחר פקד איריס אברמוב (מגי אזרזר) - חוקרת משטרה שבמקביל לחייה האישיים שמתפרקים, מנהלת תיק חקירה של פרשיית רצח שתבעיר את חיפה.
נכחו באירוע כוכבי הסדרה: מגי אזרזר, שלומי שבן שמגלם את בעלה, גור עדן ובר ברזילי שמגלמים את ילדיהם, ריף נאמן, גברי בנאי, גולן אזולאי, יניב סוויסה, אדם גבאי, הישאם סלימאן, שאדי מרעי ופיליפ שאולוב.

צילום: אורטל דהן זיו

קשת 12 נמצאת באעיצומה של עונת ההשקות, ומלבד פרק הבכורה שצפוי מחר, בשבוע הבא תושק העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים שכלול 21 מתמודדים חדשים על תואר הרקדן המנצח של העונה.


ביום שישי האחרון זכו בקשת 12 לפרס משמעותי מקטגוריית הדרמה של הערוץ, כאשר השחקנית גל מלכה קיבלה אצ פרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה על תפקידה בסדרה "גוף שלישי" לצידם של יהודה לוי ורותם סלע.

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה