טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים בקשת 12: גיא פינס חוזר למסך

אחרי חודשים ארוכים של היעדרות מלוח השידורים בשל מתכונת השידורים המיוחדת שהחלה בשביעי באוקטובר, קשת 12 מחזירה את כוכבת הלייט נייט הגדולה למשבצת הקבועה שלה, תוך התאמה לתקופה המורכבת
שירה יום טוב |  2
ערב טוב עם גיא פינס (צילום שי פרנקו)
הערב, אחרי חודשים ארוכים של העדרות, גיא פינס חוזר למסך עם אולפן חדשות הבידור יחד עם דנה גרוצקי ושלמור שטרוזמן שיגישו לצידו את מהדורת חדשות הבידור לסירוגין, כפי שהיה לפני פרוץ המלחמה. תוכניתו של פינס תשודר אחרי רצועת הפריים טיים, בשעה 23:00 מדי ערב בימים ראשון עד רביעי.
החל מהשביעי לאוקטובר, עברו שידורי הערוצים למתכונת חירום עם חדשות מסביב לשעון, ולפני כשלושה חודשים החלו לחזור בהדרגה תוכניות הפריים טיים והלייף סטייל ללוח השידורים. תחילה הוחזרו תוכניות פריים טיים בהדרגה, ובשבועות האחרונים החזירו בערוצים השונים גם את תכוניות הבוקר והפרה טיים למתכונת הרגילה שלהם, תוך התאמה לתקופה המורכבת בישראל.
כעת חוזרת גם תוכניתו של גיא פינס עם מהדורת חדשות הבידור אחרי שלא שודרה חודשים ארוכים. פינס כאמור יחד עם המגישות הותיקות דנה גרוצקי ושלמור שטרוזמן. פינס עצמו הגיש בשבועות האחרונים את אולפן רצועת הלילה לסירוגין, אך כעת מדובר בחזרה רשמית של התוכנית בפורמט המוכר.
תוכניתם של אברי גלעד ויאיר שרקי, שתפסה את רצועת הלייט נייט מתחילת המלחמה, תחילה עם ארז טל שהגיש לצד גלעד, תשודר בכל ערב אחרי תוכניתו שלו של גיא פינס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרכלן של המדינה. סיסי. (ל"ת)
    רותי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זאת הרמה של ערוץ 12 רכילות זולה. (ל"ת)
    רוני 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור