ויראלי

גיא פינס מתפוצץ: "מי הבנז**ה בעולם שיגיד לנו שלא קרה שם כלום"

אינספור יוזמות להעלאת המודעות והנצחת הנרצחים קמו בישראל מאז אותו בוקר נוראי של ה-7 באוקטובר, אך התערוכה שיצרו באקספו לזכר מסיבת 'נובה', זה ללא ספק צעד אחד קדימה. גיא פינס שיתף מביקורו שם
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום גיא כושי ויריב פיין)
ידוענים רבים לוקחים חלק בניסיונות ההסברה הישראלית והעלאת המודעות לאירועים הנוראיים שביצעו מחבלי חמאס בתאריך ה-7 לאוקטובר ביישובי עוטף עזה, וכמובן במסיבה ברעים, ממנה יצאו כמות סיפורי זוועות שפשוט לא תיאמן.
אחד מהידוענים האלו הוא גיא פינס שמרבה לפרסם בנושא החטופים ומנסה גם הוא, לתרום את חלקו ולהשתמש בקהל העוקבים הגדול שלו, כדי לגרום לכולנו לא לשכוח לרגע מה קרה שם, ולא לתת לשום קול מהעולם להפחית מחומרת האירוע.
הוא ביקר באקספו וצפה בתערוכה שהכינו לזכר מסיבת 'נובה', בה התרחש הטבח הנוראי וממנה נחטפו מספר צעירים וצעירות. במהלך ביקורו שיתף פינס בחשבון האינסטגרם את המיצגים המצמררים.
 
מתוך האינסטגרם של גיא פינס
עוד פרסם פינס סרטון של הפריטים שהובאו מהמסיבה, והתמקד בכמות הנעליים שנאספו משם. ללא ספק זהו מראה מצמרר שמי שביקר במוזיאוני השואה, בהם עדיין נמצאים זוגות הנעליים מאותה תקופה, לא יכול שלא לעשות את ההקבלה הנוראית והכואבת הזו.
 
מתוך האינסטגרם של גיא פינס
כעת נותר לקוות שהאירועים הקשים ימשיכו להיות מונצחים בכל דרך אפשרית ויוסיפו להיות בשיח היומיומי, כי אסור לשכוח אירוע כזה, שללא ספק יירשם בהיסטוריה כאחד האירועים האכזריים והלא אנושיים שבוצעו על ידי בני אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה