טלוויזיה

מגי אזרזר קוטפת תפקיד ראשי: זו סדרת הדרמה החדשה שבה תשתתף

סדרת הדרמה "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" תשודר בקרוב בערוץ 12, בכיכובה של מגי אזרזר. מי שישתתף בסדרה החדשה לצידה של אזרזר הם שלומי שבן, גברי בנאי, יניב סוויסה, ריף נאמן וגולן אזולאי
מערכת ice | 
מגי אזרזר (צילום ויקיפדיה/ טל עבודי)
השחקנית מגי אזרזר תככב בדרמת המתח החדש של ערוץ 12 הנקראת "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו". מי שמשחק לצידה של השחקנית וזוכת פרס התיאטרון הישראלי, הם גולן אזולאי, גברי בנאי, שלומי שבן, יניב סוויסה וריף נאמן. 
סדרת הדרמה החדשה של ערוץ 12 מבוססת על ספרו של הסופר והפילוסוף יניב איצקוביץ', אשר הפך לרב מכר עולמי. ספרו המצליח של איצקוביץ' העונה לשם "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", עוסק בפרשיית הרצח המטלטלת שאותה חוקרת איריס אברמוב,  חוקרת משטרה בהליכי גירושים שנוהגת לאסוף מזכרות מזירות רצח.
 
דרכה של איריס צפויה להצטלב בזו של עידן לוריא, נער בן טובים שבורח ממשפחתו ונקלע לקומונה שיש בה חוקים מעורפלים. ספרו של יניב איצקוביץ' הנקרא, אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו", הינו הרומן הרביעי שלו אשר זכה להצלחה גדולה ברחבי העולם. 
כזכור, מגי אזרזר אשר צפויה לככב באותה סדרת הדרמה החדשה של ערוץ 12, עלתה לאחרונה לכותרות כאשר זו חשפה בפודקאסט להוט על מערכת היחסים שלה עם זוכה תוכנית הריאליטי "האח הגדול", קותי סבג.
בפודקאסט של הוט, סיפרה אזרזר על אחד האתגרים שעמם התמודדה במערכת היחסים עם סבג: "קותי לא היה עונה לי הרבה, 'למה אתה לא עונה לי? מה הבעיה שלך לענות? למה אתה לא מגיב? זה הכי אלים. זה עושה לי לא טוב. הוא עשה לי את זה כדי להמנע מעימות ומהתגובה שלו, זה היה שנים של גרעין שהפעיל אותי, זה היה לי מתנה של תיקון, כי אני לא רוצה להיות שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה