טלוויזיה

הסרט "לשחרר את שולי 2": מה קשור עושים שינוי דרמטי בצילומים

הסרט "לשחרר את שולי" של שלישיית מה קשור, אסי ישראלוב, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי, הפך לשובר קופות. בעקבות כך, בהפקה החליטו לצלם סרט שני בשם "לשחרר את שולי סאן". אלא שכעת נודע כי בעקבות המלחמה והחטופים שלנו 
מערכת ice | 
לשחרר את שולי (צילום ויקיפדיה)
הסרט "לשחרר את שולי" של שלישיית מה קשור, אסי ישראלוב, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי, שמככבים בעצמם בסרט, הטריף את הישראלים והפך להצלחה מסחררת כשהוא בין הסרטים הנצפים ביותר אי פעם בקולנוע הישראלי, תוך שהוא שובר שיא אחר שיא. בעקבות ההצלחה האדירה, במה קשור החליטו לעשות סרט המשך בשם "לשחרר את שולי סאן", שנמצא כיום עדיין בשלב הכתיבה.
אלא שהיום (שני) פורסם ב-N12 כי בהפקת הסרט החליטו לעשות שינויים דרמטיים בעקבות המלחמה והחטופים שלנו שמוחזקים בעזה. הסיבה לכך היא שהסרט עוסק בחטיפה, כשהוא עשוי להיות מצולם בקולומביה. עדיין לא ברור מה יהיה השינוי שיעשה בתסריט, ומה בדיוק יהיה היקפו.
 
כידוע, הסרט היקר ביותר שכנראה הופק בישראל היה "לשחרר את שולי": עם תקציב של 20 מיליון אירו הסרט הפך לשובר קופות מקומי בסדר גודל נדיר במונחים של היום לסרט ישראלי, לאחר שהביא לבתי הקולנוע בישראל כמיליון צופים, והוא הסרט הישראלי הרביעי הנצפה ביותר בכל הזמנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה