קריירה ולימודים

הסרט "לשחרר את שולי 2" בדרך: באיזו מדינה יצולם הפעם?

הסרט "לשחרר את שולי" בכיכובם של שלישיית מה קשור חוזר לגרסת המשך, "לשחרר את שולי 2", ויצולם בקרוב ביפן
מערכת ice |  1
לשחרר את שולי (צילום ויקיפדיה)
הסרט "לשחרר את שולי" יצא לפני כשנתיים לאקרנים בישראל ויצר באז אדיר כאשר הפך לאחד מסרטי הקולנוע הנצפים ביותר אי פעם בישראל. כעת, שלישיית "מה קשור", היוצרים והכוכבים של הסרט, בדרך להוציא סרט חדש לאוויר העולם ואחרי שהסרט הקודם צולם בקולומביה, הסרט החדש - "לשחרר את שולי 2", יצולם ביפן.
על פי דיווח של רן בוקר אתמול (שלישי), הסרט כבר נמצא בשלבי כתיבה סופיים. בימים אלו כבר נערכות הבדיקות לקראת תחילת ההפקה. על פי הדיווח של בוקר, הכיוון הוא להתחיל את צילומי הסרט בסוף השנה הנוכחית, או בתחילת השנה הבאה.
כזכור, הסרט הראשון היה מבוסס על מערכון מתוך תוכנית הטלוויזיה בכיכובה של שלישיית מה קשור, אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלון מיכאלשווילי.  את הסרט כתב אורי כץ וביים בן בכר. הסרט הפך לשובר קופות מקומי בסדר גודל נדיר במונחים של היום לסרט ישראלי, כאשר הביא לבתי הקולנוע בישראל כמיליון צופים, והוא הסרט הישראלי הרביעי הנצפה ביותר בכל הזמנים.
העלילה מספרת את סיפורם של אביהו (ציון ברוך), נתי (שלום מיכאלשווילי) ובצלאל (אסי ישראלוף), שלושה ישראלים מזדקנים ממוצא תימני מכפר מרמורק ברחובות, שטסים לקולומביה לשחרר את בנו של אביהו שולי (דוד שאול) שנחטף שם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרט מצחיק מאוד
    אודי 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זוכר שצחקתי מסרט כמו שצחקתי מהסרט הזה
    סגור