טלוויזיה

סלקום הפסידה בתביעה: אלה ערוצי הספורט שתפתח ללא תשלום

סלקום תאלץ להחזיר סכום של שלושה מיליון שקלים ללקוחותיה אחרי שתביעה ייצוגית בת 14 שנה הוכרעה לרעתה של חברת התקשורת. בעקבות כך פותחת סלקום ללקוחותיה ערוצי ספורט בחינם למשך 21 יום
שירה יום טוב | 
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
סלקום פותחת לצפייה בחינם את ערוצי one פרימיום, באפיקי 49,64,65, לכלל לקוחותי, אחרי שהפסידה בתיעה ייצוגית שנגררה במשך 14 שנה והוכרעה לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
עיקר התביעה עסק בשירות ישן של סלקום בעידן הזוהר של הודעות הסמס, ומתייחס לשירות "הבועה", בו הופעלו מנויים לקבלת תוכן רכילות על גבי הודעות SMS. התובעת היא לקוחה שטענה כי חויבה שלא לפי רצונה בתשלום מנוי, כך שבסך הכל נגבו ממנה כ-300 שקלים, כך לפי פרסום באתר YNET.
סלקום טענה לאורך השנים בדרכים שונות כי הלקוחה הסכימה לקבלת השירות וכי אין מניע לתבוע את חברת התקשורת, אולם בסופו של תהליל ארוך ודיונים ארוכים, פתחה סלקום תלונות עבר של לקוחות נוספים נגד השירות האמור, ובעקבות ראיות אלו הוחלט על פיצוי ייצוגי ללקוחות.
 
מכיוון שמדובר בשירות ישן שהחברה כבר לא מחזיקנ, נקבע סכום פיצוי של כשלושה מיליון שקלים. לאור זאת בחרה החברה להחזירם ללקוחות באמצעות שירותי הטלוויזיה עם פתיחת ערוצי הפרימיום למשך שלושה שבועות. לקוחות אשר משלמים כבר על תוכן זה, יקבלו את ערוצים 57 עד 60 חינם למשך אותה תקופה של 21 יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה