עסקי ספורט

ערוץ הספורט במהלך מפתיע: הכוכב שפורש יצטרף לנבחרת הפרשנים?

הכדורגלן איתי שכטר, שנפצע לאחרונה ועומד לפרוש ממשחק פעיל, בדרך להצטרף לנבחרת הפרשנים של ערוץ הספורט למשחקים האולימפיים בפריז, זאת לאחר שכבר שימש כפרשן בכאן 11 במשחקי המונדיאל בקטאר
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
על רקע הפציעה שעבר, הכדורגלן איתי שכטר, כוכב קבוצת הפועל פתח תקווה, לא יחזור עוד לשחק העונה ועל פי דיווחים בתקשורת הישראלית, הוא צפוי להודיע בשבוע הבא על פרישה ממשחק פעיל.
למעשה, מדובר במכה קשה מאוד עבור קבוצתו, שנמצאת עמוק במקום האחרון בליגת העל בכדורגל ומנסה לשרוד עונה נוספת אחרי ששבה לליגה הראשונה אחרי 8 שנים בליגה הלאומית רק בתחילת העונה.
 
אלא שהיום (רביעי) פורסם לראשונה ב"ישראל היום" כי עוד לפני ששכטר החליט לפרוש, הוא ככל הנראה כבר מצא את היעד הבא שלו. על פי הדיווח, שכטר צפוי להצטרף לנבחרת הפרשנים ב"ערוץ הספורט", זאת כחלק מהמשחקים האולימפיים בפריז שייצאו לדרכם בחודש יולי הקרוב, בהם תשתתף הנבחרת הצעירה של ישראל.
כזכור, זו ממש לא הפעם הראשונה ששכטר ישמש כפרשן. במונדיאל האחרון, שכטר, שעוד שיחק אז בהפועל ב"ש, הצטרף לנבחרת הפרשנים של כאן 11 בקטאר, ובהחלט רשם הצלחה אדירה אחרי שקיבל שבחים מקצה אל קצה, וכעת הוא ככל הנראה חוזר לעמדת הפרשנים, הפעם בערוץ הספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה