טלוויזיה

סלקום TV בבשורה מפתיעה: אלו הסרטים המעניינים שמחכים למנויים

לכבוד העונה החדשה של התוכנית "בריטניה גוט טאלנט", סלקום TV מכריזה כי ספיישל סרטי מוסיקה יהיה זמין למנויים החל מהתאריך ה-23.4. מלבד זאת, יוכלו המנויים ליהנות ממגוון סרטים מוכרים: לה לה לנד, גריז, וויפלאש, שיער, כוכב נולד, בננות
מערכת ice | 
סלקום TV ודיסני פלוס (צילום סלקום)
סלקום TV מכריזה היום (רביעי) כי לכבוד העונה החדשה של התוכנית "בריטניה גוט טאלנט", ספיישל סרטי מוזיקה יהיה זמין למנויים החל מה-23.4.  מלבד ספיישל סרטי המוזיקה, סלקום מציינת כי המנויים יוכלו ליהנות משלל סרטים מוכרים: לה לה לנד, גריז, וויפלאש, שיער, כוכב נולד, בננות, המפיקים: המחזמר, הלהקה, אהבה וחסד, מאמי, הארטיסט ועוד.
גם סרטי הדוקו המעניינים צפויים לעלות באותו תאריך. בין סרטי הדוקו שהמנויים יוכלו ליהנות מהם: איימי, חסד מופלא: אריתה פרנקלין, לקום ולצעוק, 24 עשורים של מוזיקה אמריקאית. 
כאמור, פורמט הכישרונות המצליח חוזר לעונה ה-17 באנגליה, אשר שם הוא משודר בערוץ המסחרי ITV. למי שלא מכיר את התוכנית, עשרות כישרונות מתמודדים על פרס כספי בסך 250 אלף פאונד ועל הזכות להופיע מול מלך אנגליה.
במהלך השנים הפורמט הציג כמה מההופעות המדוברות והזכורות ביותר בעולם, ביניהן של פול פוטס, טוקיו מאיירס וכמובן סוזן בויל. העונה ה-17 של הגרסה הבריטית של הפורמט תכלול 14 פרקים.
כל סדרות המותג Got Talent נרכשו לפני שנים לשידור בלעדי בסלקום TV מבעלת הזכויות העולמית Fremantle. את פאנל השופטים מוביל שופט הריאליטי המצליח בעולם סיימון קאוול, ולצידו שופטים: אמנדה הולדן, אלישה דיקסון וברונו טוניולי. את התכנית מנחים הצמד אנט ודק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה