טלוויזיה

כוכבת האח הגדול חושפת את הדיכאון הקשה: "סיוט, אשפזו אותי"

כוכבת "האח הגדול", שי לי עופרי, שנמצאת בהריון ראשון, חשפה את הדיכאון הקשה שהיא חווה בזמן ההיריון: "עברתי שלושה חודשים של סיוט, הקאות, בחילות, כאבי בטן תחתונה, אשפוזים. באמת סיוט שאני לא מאחלת לשונאים שלי"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
כוכבת "האח הגדול", שי לי עופרי, שנמצאת בהריון ראשון אחרי שהתחתנה עם שניר בורגיל, עוד כוכב אותו הכירה בבית השמור במדינה, שוחחה אמש (שבת) עם העוקבים שלה באינסטגרם, וחשפה בפניהם את התקופה הקשה שעוברת עלייה מאז נכנסה להריון.
העוקבים שאלו תחילה את שי לי עופרי: "מה הרגשת בשבועות הראשונים להיריון? הגיוני להרגיש כמו כאבי מחזור?". כוכבת "האח הגדול" השיבה: "בתחילת ההיריון הייתי על הפנים. בשליש הראשון שלי עברתי שלושה חודשים של סיוט, הקאות, בחילות, כאבי בטן תחתונה, אשפוזים. באמת סיוט שאני לא מאחלת לשונאים שלי".
 
על הדיכאון שחוותה סיפרה שי לי עופרי: "זאת תקופה ששאבה ממני כל כך הרבה. נכנסתי לדיכאון בהתחלה, וירדתי 7 קילו. אמרתי 'אלוהים, מתי זה ייגמר?'. אבל כמו שכולן אמרו לי, 'אחרי שזה יעבור את לא תזכרי את זה'". לסיום סיפרה על התמיכה הגדולה שמקבלת מבעלה שניר בורגיל: "מזל שלי ששניר איתי, כי אף אחד לא יכול להכיל אותי. וברוך השם זכיתי בבעל מדהים ותומך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה