טלוויזיה

לוח השידורים חוזר לשגרה: במה תצפו הערב בערוצי הטלוויזיה?

אחרי ביטול שידורי הפריים טיים אמש, ולמרות ההנחיות המחמירות להתגוננות בעורף, ערוצי הטלוויזיה מחזירים את שידורי הפריים טיים. מה ישודרבכל ערוץ?
שירה יום טוב | 
קשת 12, רשת 13, עכשיו 14 (צילום shutterstock)
אמש נאלצו הערוצים לבטל את שידורי הפריים טיים שיועדו למוצאי השבת, לאחר הכרזת דובר צה"ל על מתקפה איראנית שצפויה להגיע לישראל בשעות הלילה המאוחרות. בעקבות כך, משדרי החדשות הותאמו ונמשכו לאורך הערב והלילה, והתוכניות שיועדו לשידור אחרי החדשות נדחו עד להודעה חדשה כאשר עדיין לא היה ברור מה יהיו תוצאות המתקפה על ישראל.
בקשת 12 וברשת 13, ייעדו אתמול לפריים טיים שתי אפיזודות משמעותיות כל אחת בפני עצמה, כאשר בשני המקרים מדובר בתוכן דגל של הערוץ. ברשת 13 אמור היה להיות משודר פרק הסיום של העונה השניה של הקומדיה "שנות ה-90", סדרת ההמשך ל"שנות ה-80" בעונה האחרונה בהחלט. בקשת 12 אמורים היו לשדר את פרק הנבחרת הראשון של מאסטר שף לעונה זו.
נכון לכתיבת שורות אלה, למרות שההנחיות החמורות לעורף עדיין לא הוסרו, ככל שלא תהיה התפתחות חדשה במצב הבטחוני, בכוונת הערוצים לחזור לשידורי פריים טיים שגרתיים לאחר מהדורת החדשות המרכזית.
 
בקשת 12 ישודר הערב פרק של מאסטר שף בו יתחרו, לראשונה העונה, המתמודדים כנבחרת. ברשת 13 ישודר פרק הסיום של שנות ה-90 ובכאן 11 צפוי לעלות לשידור פרק של השעשועון "האחוזון העליון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה