טלוויזיה

דודו פארוק בדרך למסך: זו הסדרה שישחק בה

יוצר ומגלם דמותו של הראפר דודו פארוק צפוי לככב לראשונה בתפקיד משחק בדרמה חדשה שתגיע למסך כבר בשבוע הבא. אלה השמות שישחק לצידם
שירה יום טוב | 
דודו פארוק (צילום אורי טאוב)
בשבוע הבא תשיק yes דרמה קומית חדשה בכיכובם של לא מעט שמות של שחקנים, בהם שניים מפתיעים במיוחד. הראשון  אסף הראל, לשעבר סגנו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. שם מפתיע נוסף שניתן למצוא בין שחקני הקאסט הוא שמו של אורי קומאי, שבפני עצמו קשה להגדיר אותו בלי להתייחס לדמות הפרודית שלו "דודו פארוק".
קומאי פרץ לתודעה כדודו פארוק עם להיטים בסגנון ראפ רוויים במסרים מחפיצי נשים, ובמשך חודשים ארוכים הצליח להסתיר את זהותו האמיתית תחת הדמות הברוטאלית של דודו פארוק, והפך להיות דמות שנויה במחלוקת בשל המסרים האלימים שהכילו שיריו.
לצידו ישחקו שירה נאור, איתמר רוטשילד, לאורה ריבלין, תמיר בר, מאיר סוויסה, נעמה שפירא, אליענה בקייר, ועוד. 
הסדרה תעסוק ביונה, נגן אבוב ואשתו טליה, סופרת צעירה, שעוברים לברלין ביחד עם בתם רני בתקווה להתחיל בחיים חדשים וטובים יותר.  יונה משקיע את כל מאמציו כדי להרגיש בבית ולהסתגל לתרבות הגרמנית ומצטרף כנגן לתזמורת ברלינאית. טליה, מצידה, שמנסה להתמקד בכתיבת ספרה השני אחרי שספרה הראשון נחל בישראל הצלחה גדולה,  רואה בברלין הרבה מעבר למקום תרבותי ומעודן: המקומיים זרים לה ומנוכרים, השפה קשה ומעצבנת, ובאופן כללי הגרמנים עולים לה על העצבים במקרה הטוב, ומעוררים בה אימה במקרה הפחות טוב.
הקשיים של טליה וגעגועיה לישראל אל מול הפריחה של יונה שמרגיש שמצא בברלין את ביתו עומדים במרכז הסדרה ומעלים שאלות על זהות, נאמנות, זוגיות ומחירים של רילוקיישן.
 

מדובר בדרמה קומית המבוססת על ההתרגשות הגדולה והמצוקות של מעבר לארץ חדשה, עיר חדשה, בית חדש ויצירת חברים בשפה חדשה - שבה חיי היומיום הם שורה בלתי נגמרת של אתגרים עם חוקים שאתה לא מכיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה