טלוויזיה

אחרי חמש שנים: אסף הראל חוזר למסכים בקאמבק מרגש

אחרי יותר מחמש שנים שבהן לא הופיע בטלוויזיה, אסף הראל, שניסה לרוץ בבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והפך לחבר מועצת העיר, חוזר למסכים אחרי שלוהק לסדרה החדשה של yes - "ברלין בלוז". והוא ממש לא היחיד
מערכת ice | 
אסף הראל (צילום האינסטגרם של אסף הראל)
אחרי יותר מחמש שנים שבהן לא הופיע בטלוויזיה, אסף הראל, שניסה לרוץ בבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והפך לחבר מועצת העיר, חוזר למסכים אחרי שלוהק לסדרה החדשה של yes - "ברלין בלוז". כך פורסם היום (שני) לראשונה ב"מאקו".
לפי גורמים המעורים בפרטים, הראל צפוי לגלם בסדרה דמות של עורך ספרותי נחשב ונרקסיסט. תפקיד המשחק האחרון של הראל בטלוויזיה היה בקומדיית המצבים "אלישע", ששודרה בערוץ הילדים. בנוסף,  לסדרה לוהק גם השחקן הגרמני קנוט ברגר, שכיכב לצד ליאור אשכנזי בסרט מ-2004 "ללכת על המים". קנוט יגלם נגן אבוב בכיר בתזמורת בברלין.
בנוסף, היום פרסמנו על עוד שם מרגש שעושה קאמבק ישר למסכים שלנו בסדרה "ברלין בלוז", כאשר אליענה בקייר, שעזבה את ישראל ומתגוררת בלונדון בשנים האחרונות, תיקח חלק גם היא בסדרה החדשה של YES.
הסיפור של הסדרה "ברלין בלוז" מגולל את סיפורם של זוג צעיר שעושה רילוקיישן לברלין, הוא מוזיקאי שמתקבל לתזמורת גדולה בברלין והיא סופרת צעירה כאשר שניהם רוצים להצליח בעיר הגדולה - בירת גרמניה ברלין. מי שיצרו את הסדרה הם דנה אידסיס ואיתמר רוטשילד, כאשר מי שיפיק הם דורי מדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה