טלוויזיה

יוצר ארץ נהדרת מאבד את השלווה: "אהלן חרא"

הדברים של הבמאי הבריטי-יהודי ג'ונתן גלייזר, שטען בנאום הזכייה שלו שישראל מנצלת את השואה בציניות כי הוא ואנשים נוספים "מסרבים שישתמשו ביהדות שלהם ובשואה בשביל כיבוש שפגע באנשים רבים חפים מפשע", הרתיחו את מולי שגב שהשיב: "אהלן, חרא. אתה יכול לצבוע את השיער שלך אבל לעולם לא תוכל להתכחש לשורשים שלך"
מערכת ice |  2
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
אחרי הביזיון הלילה (אור לשני), בטקס האוסקר לשנת 2024, כאשר כל הכוכבים האגדיים של הוליווד נכחו על השטיח האדום, אבל הרבה פחות מכך נכחה הסיכה הצהובה לשחרור החטופים, הדברים שנשא במאי יהודי שהשווה בין ה-7.10 לפעולות צה"ל בעזה גרמו ליוצר ארץ נהדרת לאבד את השלווה.
כאמור, הדברים של הבמאי הבריטי-יהודי ג'ונתן גלייזר, שטען בנאום הזכייה שלו שישראל מנצלת את השואה בציניות כי הוא ואנשים נוספים "מסרבים שישתמשו ביהדות שלהם ובשואה בשביל כיבוש שפגע באנשים רבים חפים מפשע". מי שהגיב לו הוא יוצר "ארץ נהדרת" מולי שגב שהשיב לו בזעם בטוויטר: "אהלן, חרא. אתה יכול לצבוע את השיער שלך אבל לעולם לא תוכל להתכחש לשורשים שלך".
 
גולש אחד טען: "איך הוא מעז להשתמש ביהדות שלו כדי לא להצדיק כיבוש ונישול", על כך ענה שגב: "האיש הוא בור ו/או צבוע. אין קשר בין המלחמה בעזה לכיבוש, מהסיבה הפשוטה שהארגון שיזם אותה ובו אנחנו נלחמים כרגע מתנגד נחרצות לפיתרון שתי המדינות או לנוכחות יהודית כלשהי בין הים לנהר".
עוד היום השחקנית ומלכת ההסברה נעה תשבי שברה שתיקה בנוגע לטקס שנערך אמש, וזה מה שהיה לה להגיד בעמוד האינסטגרם שלה ל-737 אלף עוקביה: "טקס האוסקר הערב היה תצוגה עדינה וגלויה של שנאת יהודים. כוכבים הוליוודיים כולל בילי אייליש, פיניאס או'קונל, מארק רופאלו, אווה דוברניי, ראמי יוסף וקוואנה צ'סינגהורס לבשו סיכות אדומות המייצגות את הקבוצה Artists4Ceasefire".
"ראמי יוסף הסביר שהסיכה סימלה 'צדק לעם הפלסטיני', והוסיף, 'זהו מסר אוניברסלי של פשוט בואו נפסיק להרוג ילדים'", המשיכה תשבי.
על הסיכות הצהובות תשבי כתבה: "במיוחד נעדרו הסיכות הצהובות המייצגות את בני הערובה שנחטפו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. וזו הנקודה: אם אתה קורא להפסקת אש מבלי לקרוא לשחרור החטופים, אתה מקדם את האג'נדה של חמאס על ידי ספק בזכותה של ישראל להגנה עצמית".
עוד המשיכה השחקנית: "חמאס הוא זה שתקף את ישראל באופן ברברי, ושבר את הפסקת האש ב-7 באוקטובר. מאז, חמאס דחה בעקביות הצעות רבות להפסקת אש. חמאס לא מעוניין בהפסקת אש, הוא מעוניין לרצוח יהודים ולהקריב פלסטינים. אם לאומנים האלה היה אכפת כל כך מהפסקת אש, הם היו מפעילים לחץ על חמאס במקום לתקוף את ישראל".
תשבי סיכמה את הפוסט החשוב: "במקרה המתון ביותר, זוהי אנטישמיות בתת-מודעת; במקרה הגרוע ביותר, התקפות מכוונות נגד יהודים. כך או כך, זה מזעזע וצריך לטפל בו. איננו יכולים להרשות לסלבריטאים ההוליוודיים לעבור מניפולציה כדי לקדם את האג'נדה השונאת של חמאס ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודה מולי אוהבת אותך !!! (ל"ת)
    אחת העם 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    רגע אחד...מולי שגב...אני דווקא חשבתי
    ניר 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שתסכים עם הביקורת הזו, הרי אנו עם כובש,לא רק שתסכים ,אלא גם תניף דגל פלשתין, כדי להוכיח שאתה בצד הנכון של המפה!!! על מה אתה כועס ???
    סגור