טלוויזיה

זו הכוכבת המוכרת שנמשכת לעצמה: "אני אוטו סקסואלית"

כוכבת הריאלטי האהובה קורטני קרדשיאן, חשפה בפני 224 מיליון עוקביה כי היא אוטו-סקסואלית, זוהי תכונה המתארת אנשים אשר נמשכים לעצמם מינית יותר מאשר לאנשים אחרים. למרות שזהו מונח לא מוכר יחסית, הרבה אנשים מזהים את עצמם כאוטו מיניים

מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)
קורטני קרדשיאן, המוכרת לנו מהמשפחה הכי מדוברת בארצות הברית, משפחת קרדשיאן. קורטני היא האחות הגדולה מבין חמשת האחיות המוצלחות והמיליונריות במשפחה. אמש (ראשון), נשאלה הכוכבת על ידי אחד מהעוקבים שלה האם היא אוטו סקסואלית, קורטני הגיבה: "התשובה הקצרה היא כן. למעשה, כולנו כאלו, לפחות קצת".
עוד המשיכה את התשובה: "זה יכול להתבטא בהלבשה תחתונה סקסית, גם אם הבן זוג לא מסתכל, זה יכול להיות בעיצוב השיער, באיפור, שיהיו מסודרים כל כך טוב עד שתדלקי. זה יכול לשטוף אותך באהבה לאורך זמן בזמן שאת באמבטיה, כשאת באמת יכולה להנות מהגוף שלך. זה יכול להתבטא בלרקוד מול המראה בתלבושת חמודה. אם את מרגישה סקסית בלי להיות תלויה באישור חיצוני ממישהו, את גם אוטו סקסואלית וזה לגמרי נורמלי".
 
"אנחנו יצורים חושניים כך שתלות בחושניות שלנו במקום לסמוך על אחרים שידליקו אותנו, זה חשוב. זה מוריד את הלחץ מבן הזוג וגורם להנאה אישית. זה לא שגוי, פשוט תהני מעצמך", אמרה האחות הבכורה במשפחה.
כזכור, קורטני נשואה באושר למתופף של בלינק 182, טראוויס ברקר. השניים נצפו בתוכנית הריאלטי של המשפחה מאוד מיניים ולא יכולים להוריד את הידיים אחד מהשנייה. רק בחודש נובמבר האחרון הם הביאו לעולם את בנם הראשון וקראו לו רוקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה