טלוויזיה

דיסני והאחים וורנר במהלך שובר שוויון: זה השינוי על המסך שלכם

וולט דיסני והאחים וורנר דיסקברי הצהירו כי יציעו בקרוב חבילה של הכוללת את שירותי הסטרימינג של הולו, דיסני פלוס ומקס בארצות הברית, החל מהקיץ הקרוב
מערכת ice | 
האחים וורנר (צילום unsplash)
החברות המוכרות וולט דיסני והאחים וורנר אמרו בהצהרה השבוע (רביעי), כי יציעו חבילה של שירותי סטרימינג הכוללים את הולו ודיסני פלוס. לקוחות יוכלו להירשם בכל אחד משלושת האתרים הנפרדים ולבחור מתוך תוכנית חבילה מיוחדת, ללא פרסומות. 
המהלך המדובר קרה כי הן דיסני והן האחים וורנר מנסות לבנות את עסקי הסטרימינג שלהן בזמן שלקוחות נוטשים חבילות כבלים מסורתיות, בין השאר משום שרבים כבר לא רוכשים חבילות גדולות הכוללות עשרות ערוצים. 
 
כמו כן, חבילות דיסני וחבילות האחים וורנר יפשטו את התשלום באמצעות חשבון אחד ואולי אף תציע הנחה מעלות המנוי לכל אפליקציה בנפרד. הפתרון המקורי נולד לאחר שצרכנים התלוננו על כך שהם צריכים להירשם למספר מנויים באפליקציות הסטרימינג אשר צוברות תאוצה בשנים האחרונות יותר מתמיד. 
בנוסף, החברות מסרו כי יפורסמו במהלך השבועות הקרובים עוד פרטים על המהלך. לבנתיים, מסרו כי דיסני פלוס מציעה את סרטי האנימציה והלייב אקשן של החברה בתוספת סרטים ותוכניות טלוויזיה מ-Pixar, Hulu, Marvel ו-Star Wars. 
 
על פי הניו יורק פוסט, דיסני פלוס והולו כבר זמינות באפליקציה אחת של החברה, מה שאומר שלקוחות החבילה החדשה יוכלו להינות כבר עכשיו ולצפות בכל התוכניות דרך שתי האפליקציות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה