השוק

אדם נוימן חושף: זה הטיפ שקיבל מג'ף בזוס ושינה את חייו

יזם ואיש העסקים הישראלי אדם נוימן טוען כי ג'ף בזוס ניגש אליו באירוע ונתן לו טיפ לניהול פגישות טובות יותר: בזוס ייעץ לנוימן לדבר אחרון בפגישות, נוימן אמר כי הוא מאמץ את האסטרטגיה של בזוס 
מערכת ice |  2
ג'ף בזוס (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
על פי ה"הביזנס אינסיידר", היזם האגדי ג'ף בזוס נתן לאחרונה לאיש העסקים אדם נוימן עצה מנצחת: "דבר אחרון בפגישות", עוד הסביר בזוס כי זהו סגנון מנהיגות בו דוגל פסיכולוג ארכוני מוביל. נוימן אמר שבזוס הגיע אליו עם ההמלצה האישית לאחר שמייסד "WeWork" נאם באחד מהאירועים בו היזם השתתף. 
"הייתי כל כך שמחה שהוא רצה לתת לי כל סוג של עצה", אמר נוימן בהתרגשות על הבמה בפסגת הטכנולוגיה של בלומברג אמש (חמישי), בסן פרנסיסקו. "יש לי משקיעים מסביב לשולחן שלא רק שנח להם לדחוק, אני חושב שהם גם אוהבים את זה", אמר נוימן בנאום. כאמור, התומכת העיקרית של "Flow" היא חברת ההון סיכון המפורסמת "Andreessen Horowitz", בעוד שהמשקיע העיקרי של "WeWork", הוא טיטאן היפני "SoftBank". 
 
בזוס, בינתיים, בעל ידע רחב במנהיגות תאגידית, הדגיש את החשיבות של מנהיגים להראות יכולות איפוק. בזוס אמר שהוא מכוון לתרבות שתאפשר לאיש צוות הזוטר לעקוף את עמיתיהם הבכירים, כאשר הנתונים תומכים בחשיבתם. לפי העצה של בזוס, האדם הזוטר ביותר ישתתף בתחילת הפגישה, לאחר כן המפגש יזרום לפי סדר הוותק העולה. 
"אני יודע מניסיון שאם אדבר ראשון, אפילו משתתפים בעלי רצון חזק מאוד, אינטליגנטים מאוד, בעלי שיפוט גבוה בפגישה ההיא יתהו: 'ובכן, אם ג'ף חושב כך, כנראה שהוא צודק, אבל אולי אני אני לא בסדר'", אמר בזוס בפודקאסט.
 
כזכור, האסטרטגיה של בזוס אינה חדשה, פסיכולוגים ארגוניים כמו אדם גרנט, פרופסור בבית הספר וורטון של אוניברסיטת פנסילבניה, דגל ברעיון.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תלוי על מה מדברים
    1 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לדבר על כמה כסף רוצים, ויש לראות מה העבודה. ואם אנשים עובדים יחדיו בפיתוח מוצר או תכנון רעיון מסוים לאורך זמן זה אחרת מאשר אם באים למפגש יחיד.
    סגור
  • 1.
    כמו דגים בים!!!!
    אנצי! 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם אל תפתח את פיך ראשון בזמן ניהול משא ומתן.דג שפותח את פיו מיד עולה בחכה-וויליאם קלאוד דנקפילד!!!!
    סגור