טלוויזיה

ערוץ 14 בטענות קשות: "הקבצים שדלפו לא שודרו, פייק ניוז"

בהודעה מטעם ערוץ עכשיו 14 נכתב על הטענות שעלו כי: "במהלך פיילוט למשדר הבחירות, דלפו בטעות לאינטנרט מספר קבצים של תוצאות. הקבצים הללו לא שודרו בערוץ. מדובר בפייק ניוז"
מערכת ice | 
רייטינג ערוץ 14 (צילום vecteezy)
לאחר שלראשונה בישראל בערוץ עכשיו 14 שודר אמש (שלישי) בשעה 21:50 מדגם בחירות מקומיות מיוחד ובו תחזית של  כ-40 ערים ברחבי הארץ, כאשר מדובר במשדר בחירות מקומיות הגדול והמקיף ביותר שנעשה אי פעם במדינת ישראל, אבל בערוץ נדרשו לענות על טענה שעלתה וניסתה להשמיץ את המשדר.
בהודעה מטעם ערוץ עכשיו 14 נכתב על הטענות שעלו כי: "במהלך פיילוט למשדר הבחירות, דלפו בטעות לאינטרנט מספר קבצים של תוצאות. הקבצים הללו לא שודרו בערוץ. מדובר בפייק ניוז".
לאורך כל הערב הרייטינג של ערוץ 14 נראה כך. המשדר המיוחד של הבחירות המקומיות עם מגי טביבי השיג בשעה 22:00 כ-8.6% שהם 264.2 אלף צופים בסך הכל, נתון שגבוה יחסית למהדורות חדשות ביום ממוצע. בשעת שידור המדגם, שעת הפיק, 22:02 הרייטינג של הערוץ עמד על 10.7%.

בהמשך הערב, המשדר מיוחד בחירות מקומיות עם מגי טביבי בסביבות השעה 23:00 עמד על 4.9% וכן 158.4 אלף צופים, לאחר מכן המשדר המיוחד של הבחירות המקומיות עם נווה דרומי השיג 3% ו-74.6 אלף צופים.
כאמור, את המשדר הנחתה מגי טביבי מגישת המהדורה המרכזית של הערוץ והשתתפו בו כתבי הערוץ והפרשנים הבכירים: יעקב ברדוגו, יערה זרד, בועז גולן, שלמה פילבר, מוטי קסטל ואורחים נוספים .המדגם מבוצע על ידי חברת דיירקט פולס, בניהולם של שלמה פילבר וצוריאל שרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה