טלוויזיה

קרן מרציאנו חוטפת מעיתונאי התאגיד: "נשמעה כמו דף מסרים"

בטורו במעריב טען קלמן ליבסקינד: "ב"אולפן שישי" של ערוץ 12 אימצה דפנה ליאל את הנרטיב של צור כשהיא מדברת על "קמפיין מתוזמר נגד משפחות החטופים", ונשענת על דוח מטופש של ארגון פרטי קרן מרציאנו, שנשמעה כמו דף המסרים של רונן צור, לא נזקקה גם היא לעובדות או להוכחות"
מערכת ice |  3
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
בטורו הסוער במיוחד של קלמן ליבסקינד שראה אור היום [שישי] במסגרת עיתון סוף השבוע של מעריב, ניצבו על המוקד כמה מהעיתונאים הבכירים ביותר וגם מהדורת החדשות הנצפית ביותר, חדשות 12.
בין היתר כתב בטורו: "ב"אולפן שישי" של ערוץ 12 אימצה דפנה ליאל את הנרטיב של צור כשהיא מדברת על "קמפיין מתוזמר נגד משפחות החטופים", ונשענת על דוח מטופש של ארגון פרטי קרן מרציאנו, שנשמעה כמו דף המסרים של רונן צור, לא נזקקה גם היא לעובדות או להוכחות. "אסור לדבר ככה אל משפחות החטופים, ואם משפחות החטופים יש להן הוכחות או שהן מרגישות שמתנהל נגדן קמפיין, זה פשוט דבר שהוא לא ייעשה... זה שמדברים נגד משפחות חטופים, בין אם בקמפיין רשת בין אם בקמפיין אחר, באמת לאן הגענו?" איזה "קמפיין רשת"? איזה "קמפיין אחר"? מרציאנו לא נדרשה להסביר, רונן צור אמר, אז היא מדקלמת".

רק לאחרונה אגב, זכורה תקרית אחרת של מרציאנו באולפן, כאשר אחרי סערת הצחוק שלו במהלך דבריו של עמית סגל בשידור באולפן חדשות 12 אודות פסיקת בג"צ לפסול את החוק לביטול עילת הסבירות, פרשן חדשות 12, אהוד יערי, עורר פעם נוספת סערה באולפן עם נזיפה לכיוונה של המגישה קרן מרציאנו במהלך דיווח על נאומו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה לאחר חיסולו של בכיר חמאס, סאלח אל-עארורי, על אדמת לבנון.
כאשר מרציאנו פנתה ליערי ושאלה על נאומו של נסראללה, השיב יערי בקרירות: "הוא עדיין לא הגיע לעיקר", מרציאנו שאלה: "עדיין לא הגיע לעיקר, מה הוא אומר עד עכשיו אהוד?", כאשר יערי התבצר בעמדתו וענה: "דברים שהם לא העיקר, אני פשוט חייב להקשיב", בעוד מרציאנו השיבה במבוכה: "אתה חייב להקשיב אז לא נפריע לך, תמשיך להקשיב לנאום של נסראללה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרן מרציאנו ממש לא אובייקטיבית
    אבי לנקרי 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי אני הפסקתי לצפות בערוץ 12 רק בגלל שאתה שומע קול אחד בלבד וזה שטנה...ועוד דברי בלע ושטנה. הם נתקעו ב7.10. יש לי תחושה לכאורה שמישהו מכתיב להם דף מסרים
    סגור
  • 2.
    קלמן צודק 100%.עיתונאי מס 1. (ל"ת)
    עידן 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    ערוץ אלג'זירה יותר נאמן לישראל מערוץ 12 וחלק מערוץ 13 (ל"ת)
    יוסי 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור