רייטינג

אל על במהלך היסטורי, פריצת הדרך בטסלה והדרמה בלאומי

אל על והפניקס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה היסטורי, טסלה תשיק רובוט דמוי אדם, אהרון פרנקל רכש 2.5% ממניות בנק לאומי, יונט ממשיכה להסתבך: גיזה מבטלת את רכישת השליטה הצעירה שגנבה מאמו של האקס והצעד הנועז של פאולה רוזנברג.  ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
חברת אל על (צילום Magma Images, pexels, vecteezy)
אל על והפניקס חתמו על הסכם לשיתוף פעולה היסטורי. אל על השלימה את מכירת פעילות מועדון הנוסע המתמיד לחברת בת בשווי של 500 מיליון דולר. הפניקס תעמיד לאל על הלוואה בהיקף של 130 מיליון דולר, ותקבל אופציה לרכישת 25% ממניות חברת המועדון של אל על. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי מארגן למשפחתו משכורות של עשרות אלפי שקלים. רמי לוי דואג לבני משפחתו לתנאי העסקתם ולמשכורות של עשרות אלפי שקלים בחודש. אחרי שבנו ובתו כבר מועסקים בשיווק השיקמה, גם חתנו, אופיר אטיאס, מועסק בחברה, ולוי זימן אסיפה כללית שתאשר את משכורתו למשך שלוש שנים בסך 31,800 שקלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בלאומי: אהרון פרנקל רכש הלילה 2.5% ממניות הבנק. התעלומה נפתרה: אהרון פרנקל הוא איש העסקים שעומד מאחורי החברה הזרה שרכשה הלילה מניות לאומי ב-950 מיליון שקל. היזם הבינלאומי החליט להשתמש במזומן שקיבל ממכירת חלקו בגב ים, ורכש 2.5% ממניות לאומי במהלך הנפקת הענק של הבנק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יונט ממשיכה להסתבך: גיזה מבטלת את רכישת השליטה. צרות בצרורות: לאחר ההתפטרות של היו"ר הקודם משה כחלון בעקבות היעלמות של כמה מיליוני שקלים מקופתה, יונט הודיעה כי העסקה במסגרתה גיזה הייתה אמורה להשתלט על 18% מהחברה, בוטלה. לידיעה המלאה לחצו כאן
טסלה בצעד פורץ דרך: תשיק רובוט דמוי אדם. טסלה ואילון מאסק יוצרים רובוט דמוי אדם ("טסלה בוט") שיושק בספטמבר. לטענת מאסק, הוא פותח כך שבני אדם יוכלו לגבור עליו ולהכריע אותו במידת הצורך, אך הדגיש שהוא לא יהווה כל איום מכיוון שהבקרות שלו יהיו מבוזרות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
צעירה גנבה לאמו של האקס מעל 50,000 שקלים מהאשראי. קסם ואיתמר, זוג צעיר בני 19 מנהריה, התחילו לצאת לפני שמונה חודשים. לאורך כל התקופה, אימו של איתמר קיבלה הודעות מחברת האשראי על חריגה מהמסגרת, כשלבסוף גילתה כי קסם בזבזה מעל 50,000 שקלים מותרויות. המשטרה פתחה בחקירה. לידיעה מלאה לחצו כאן.
פאולה רוזנברג בצעד נועז: "נצעד בביקיני לאולפן". אחרי המחאה שבאה בעקבות התגובות לתמונה של עדן בן זקן בבגד ים, מגישת הטלוויזיה פאולה רוזנברג העלתה תמונה חושפנית שלה מהילדות והצהירה: "מזמינה את כל הנשים להצטרף אליי לשידור החי של התכנית "פאולה ולאון" ולצעוד אל תוך האולפן בביקיני". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה