תיירות

הטיסות ליעד האהוב חוזרות: לאן תטוסו ב-439 דולר?

הטיסות של ארקיע שבות לבירת אנגליה ויופעלו לנמלי התעופה לוטון והית'רו במהלך החודשים פברואר ומרץ הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימי ב',  ד',  ה' לסירוגין
מערכת ice |  3
ארקיע (צילום shutterstock)
ארקיע חוזרת ללונדון. החברה מודיעה היום (שני) על חזרה לפעילות ביעד האהוב לונדון. הטיסות יופעלו לנמלי התעופה לוטון והית'רו במהלך החודשים פברואר ומרץ הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימי ב',  ד',  ה' לסירוגין. מחיר להלוך ושוב החל מ 439$ . 
מייק חומצאני סמנכ"ל המסחר של ארקיע: "אין כמו לונדון, ארקיע ממשיכה להרחיב את לוח הטיסות כמענה לדרישה ההולכת וגוברת של קהל לקוחותינו לצאת להתרעננות בחו"ל למרות המצב. לונדון היא תמיד יעד אהוב על ישראל גם בימים אלו".

רק השבוע, ארקיע הודיעה על שני מינויים חדשים: אריאל שוורצברג ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, ואילו עינת יונגר כרמלי שתחליף את תמר גרזון שפרשה מהחברה  כסמנכ"לית השיווק בארקיע אינטרנשיונל ותשמש כאחראית על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישיר של החברה.
שוורצברג, הינו יועץ כלכלי ועסקי לחברות, ניהל במשך שנים את אגף כלכלה, תקציבים ובקרה בחברת "אל על" ובתפקידו האחרון סגן סמנכ"ל הכספים. בנוסף לכך, חבר נבחרת הדירקטורים של רשות החברות. בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת ת"א. בארקיע הוא יהיה אחראי על התכנון האסטרטגי של הקבוצה, הקמת מערך מדידת מנהלים, שיפור תהליכים, הובלת ובחינת מיזמי פיתוח עסקי ויעסוק בנושאים כלכליים רבים ומגוונים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הדרך למטה לא הייתה מהירה יותר
    אייל 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם צוות השיווק החדש ההתרסקות קרובה מתמיד, להחזיק חזק בבקשה
    סגור
  • 2.
    ואז יתחילו התלונות ביטלנו לנו את הטיסה אין עם מי לדבר
    תומר 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בארקיע אבל סבבה פראיירים לא מתים רק מתחלפים.
    סגור
  • 1.
    אולי תדאגו לשרות לקוחות???
    Dvash 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת תעופה פח!!! הטיסה בוטלה ולא קיבלנו החזר/זיכוי.החברה שולחת אותי לסוכן שלהם והסוכן אומר לי שהוא בחל"ת מארקיע. אולי הגיע הזמן שיפסיקו להתעלל בנוסעים במקום לפרסם את עצמם?
    סגור