מינויים

ארקיע מתחדשת: הכירו את המנהלים החדשים שהצטרפו לחברה

חברת ארקיע הודיעה על שני מינויים חדשים כאשר אריאל שוורצברג ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, בנוסף לכך עינת יונגר כרמלי תחליף את תמר גרזון ותהיה אחראית על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישיר של החברה
מערכת ice |  6
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
חברת ארקיע מתחדשת והודיעה על שני מינויים חדשים: אריאל שוורצברג ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, ואילו עינת יונגר כרמלי שתחליף את תמר גרזון שפרשה מהחברה  כסמנכ"לית השיווק בארקיע אינטרנשיונל ותשמש כאחראית על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישיר של החברה.
שוורצברג, הינו יועץ כלכלי ועסקי לחברות, ניהל במשך שנים את אגף כלכלה, תקציבים ובקרה בחברת "אל על" ובתפקידו האחרון סגן סמנכ"ל הכספים. בנוסף לכך, חבר נבחרת הדירקטורים של רשות החברות. בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת ת"א. בארקיע הוא יהיה אחראי על התכנון האסטרטגי של הקבוצה, הקמת מערך מדידת מנהלים, שיפור תהליכים, הובלת ובחינת מיזמי פיתוח עסקי ויעסוק בנושאים כלכליים רבים ומגוונים.

אריאל שוורצברג, צילום: יח"צ ארקיע
עינת יונגר כרמלי, מצטרפת לחברת ארקיע לאחר 20 שנות ניהול שיווק ודיגיטל בחברות קמעונאיות מובילות בישראל. בתפקידה האחרון, שימשה עינת כסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת גולף. בקבוצת גולף הובילה מהלך של טרנספורמציה דיגיטלית והקימה מערך סחר אלקטרוני ושיווקי הכולל ניהול ותפעול של  7 אתרי סחר שונים לצד בניית חטיבת שיווק המנהלת פעילות רב מותגית. בארקיע תהיה אחראית על תחום השיווק, הדיגיטל ומערך המכירות הישירות של החברה.

עינת יונגר כרמלי, צילום: יח"צ ארקיע
עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע מסר: "2 מינויים חשובים המהווים חיזוק משמעותי להנהלת החברה ומטרתם להביא את ארקיע חזרה לחברת התיירות והתעופה הגדולה בישראל
עינת ואריאל מצטרפים להנהלה צעירה, "רעבה" וכובשת.  בין  המשימות העיקריות שלנו השנה, עיבוי צי המטוסים ומהפכה דיגיטלית ושירותית. שמנו לעצמנו כיעד להגיע לנתח מכירות של לפחות ל 60% בתהליך דיגיטלי מלא בערוצים  הישירים וסוכני הנסיעות, אנחנו בדרך לשם"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גיוס נוראי עינת יונגר
    יוסי 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מסכנים העובדים
    סגור
  • האישה הכי נוראית שפגשתי מימיי
    אלונה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנתי שהעיפו אותה מגולף על התעמרות בעובדים
    סגור
  • ביזיון (ל"ת)
    עדי 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נשמע מוכר.... (ל"ת)
    יוסי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עינת יונגר?
    אבנר 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משתתף בצערכם
    סגור
  • 1.
    עינת יונגר מזעזעת
    אורה 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא הייתי נותן לה לנהל שיווק של סופר
    סגור