תיירות

רמי לוי וישראייר בעסקת ענק: ירכשו מטוס ב-100 מיליון שקל

ישראייר הודיעה הבוקר כי דירקטוריון החברה אישר לחתום על מסמך הבנות לקראת רכישת מטוס מסוג איירבאס 320 אותו חוכרת כיום החברה, הסכם אשר צפוי להסתיים בשנה הנוכחית, רכישת המטוס תיעשה בסכום של 100 מיליון שקלים
מערכת ice |  2
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
דירקטוריון ישראייר גרופ אישר אמש לחברה לחתום על מסמך הבנות לקראת רכישת מטוס מסוג איירבאס 320 אותו חוכרת כיום החברה. הסכם החכירה עתיד להסתיים במהלך שנת 2024. הרכישה בסכום של כ 100 מיליון ש״ח תמומן ממקורות  שונים.
הרכישה עתידה לשפר את תרומת ה - ebitda של החברה כבר בשנת 2024 ולשפר אף את תזרים המזומנים של החברה. לאחר הרכישה יהיו בבעלות. ישראייר 3 מטוסי איירבאס 320. בנוסף מפעילה החברה עוד 3 מטוסים בחכירה  ארוכת טווח ישראיר הטיסה בשנת 2023 כמיליון נוסעים והיא החברה הישראלית השנייה בגודלה לאחר אל-על.
כזכור לפני קצת יותר משבועיים הודיעה ישראייר כי תחזור לטוס לדובאי, בוקרשט, פראג וסופיה. בנוסף מציעה החברה מבצע שיאפשר לנוסעים להזמין טיסה בראש שקט. במהלך החודש הקרוב יבוצעו טיסות ליעדים כמו אתונה, בודפשט, בטומי, דובאי, ורנה, טביליסי, לרנקה, קישינב, בוקרשט, פראג וסופיה, שגם הופיעו ברשימה של חודש דצמבר, בעוד שהיעדים רומא, ברצלונה ובאקו ירדו מהרשימה. היעדים שנוספו לרשימה הם דובאי, בוקרשט, פראג וסופיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמי לוי
    עדי מאירי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שאנשים יבינו שרמי לוי בא מקולקל בסט
    סגור
  • 1.
    לא רלוונטי
    לא רלוונטי 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי אתה עבריין צעצוע וכל ניסיון שלך להראות שאתה אדם טוב שווה לת... לא מגיע לך הכסף, המיליונים שאתה עושה. אבל לאחד כמוך אין לי ספק שיום אחד הגלגל יסתובב....
    סגור