תיירות

חברת התעופה שוברת את השוק: אלו מחירי הטיסות החדשים

איזיג'ט התחילה במבצעים לחודש נובמבר ובאתר של החברה אפשר למצוא טיסות במחירים של בין 21 אירו לכמה עשרות אירו בלבד ליעדים מובילים באירופה
מערכת ice | 
איזיג'ט (צילום shutterstock, unsplash)
אמנם היא לארץ כבר לא תחזור בחודש הקרוב, אבל ענקית תעופת איזיג'ט התחילה במבצעים לחודש נובמבר ובאתר של החברה אפשר למצוא טיסות במחירים של בין 21 אירו לכמה עשרות אירו בלבד ליעדים כמו אמסטרדם, ברלין, מילנו, כמה מהיעדים המובילים בעולם.
גם חברת הלואו קוסט ריינאייר יוצאת במקביל במבצע מטורף משלה לחודש נובמבר עם טיסות מישראל במחירי רצפה החל מ-16 אירו ובסך הכל כמה עשרות אירו לכל היותר לטיסות לכמה מהיעדים הנבחרים.
בין היעדים אליהם ניתן להגיע: בארי, ונציה, פאפוס, ורשה, רומא, בוקרשט, פוזנן, טורינו, מלטה ומארסיי בצרפת. יחד עם זאת, תצטרכו למצוא דרך לחזור משם, כאשר ריינאייר הקפיאה את כל הטיסות שלה לנתב"ג עד לתאריך 7 בינואר לכל המוקדם, אך זה לא תאריך סופי.

יש לציין כי עדיין לא נמסר תאריך רשמי לחזרה לישראל, כל עוד נמשכת המלחמה בדרום, כל המבצעים לעת עתה מתעדכנים באתר החברה ויש שם מחירים זולים במיוחד לתיירים ישראלים שיש להם איך לחזור לאחר מכן לישראל. כך על פי דיווח של שמעון יעיש מישראל היום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה