תיירות

בשורה לטסים מנתב"ג: לאן תוכלו לטוס עכשיו ב-79 אירו?

בימים אלה, כך הודיעה Blue Bird Airways  מפעילה טיסות מ/ אל תל אביב, ליעדים לרנקה ואתונה, במספר טיסות ביום. ניתן לבצע הזמנות באתר החברה, במחיר של החל מ-79 אירו לכיוון ללרנקה, אתונה ותל אביב, במגוון תאריכי יציאה
מערכת ice |  4
מטוס של בלו בירד איירווייז (צילום מתוך האתר הרשמי)
בדומה למשברים ואירועים ביטחוניים קודמים חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways תמשיך לשרת את קהל לקוחותיה הישראלים, ולהפעיל בכל יום טיסות אל ומישראל.
בימים אלה, כך הודיעה Blue Bird Airways  מפעילה טיסות מ/ אל תל אביב, ליעדים לרנקה ואתונה, במספר טיסות ביום. ניתן לבצע הזמנות באתר החברה, במחיר של החל מ-79 אירו בלבד לכיוון ללרנקה, אתונה ותל אביב, במגוון תאריכי יציאה.

עוד נמסר מטעם החברה: "גם בימים אלה Blue Bird Airways ממשיכה להקצות בכל יום עד 100 כרטיסי טיסה ללא עלות ללוחמים מחזיקי צו 8 בטיסותיה לארץ, ועד היום מתגאה החברה כי הטיסה לישראל מאות לוחמים ללא עלות". 
יש לציין כי החברות הישראליות, אל על, ארקיע וישראיי של איש העסקים רמי לוי, עסוקות כעת במתכונת של מלחמה בעיקר להביא ארצה ישראלים מיעדים בחו"ל כדי לסייע במאמץ המלחמתי של צה"ל עם הכניסה הצופיה לתוך רצועת עזה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חוצפה
    לימור 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם תחזירו כספים על טיסות שביטלתם לפני שבועיים , חוצפנים
    סגור
  • 3.
    הרקפת 76
    בן-גיגי מיכאל 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהודים מטומטמים מה שעשיתם לבנימין נתניהו תקבלו עונש למשך דור שלם,לא היה לכם לאן לטיל בעולם,וזה מגיע לעם מטומט. כחה לא מתנהגים לראש הממשלה שנבחר ברוב קולות, ולא עם שישה מנדטים.
    סגור
  • 2.
    בדקתי כבר
    תמיר 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוכלים הלוך 79 יורו חזור פי 3 פאקינג 4000 כרטיסי טיסה לאתונה המצ'וקמקת...בדיחה. תטוסו לניו יורק במחיר הזה 600 דולר לאדם הלוך חזור עם מזוודה והכל.
    סגור
  • 1.
    כל החברות הישראליות עסוקות בלעשוק את מי שנתקע בחו"ל (ל"ת)
    יס מיניסטר 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור