תיירות

חברות התעופה מנצלות את המלחמה? ככה עובדת השיטה

במוקד החירום של המועצה לצרכנות שנפתח בשל המצב, התקבלו בימים האחרונים תלונות רבות של צרכנים המבקשים לבטל טיסה או לדחותה, ונתקלים בסירוב או בדרישה לדמי ביטול מלאים. מחירי הטיסות ו/או השייט לכיוון אחד, הביתה, האמירו למחירי כרטיסי "הלוך חזור". משרד התחבורה נדרש לטפל בתופעה
מערכת ice | 
חברת תעופה (צילום freepik)
המועצה לצרכנות פנתה למשרד התחבורה, וזאת על רקע החשש לניצול המצב הביטחוני לצורך עשיית רווחים על גבי ציבור הצרכנים  מצד חברות תעבורה בין יבשתיות. במועצה טוענים כי יש לעצור את התופעה שגורמת לכעס רב בקרב הציבור.
במוקד החירום של המעצה לצרכנות שנפתח בשל המצב, התקבלו בימים האחרונים תלונות רבות של צרכנים המבקשים לבטל טיסה או לדחותה, ונתקלים בסירוב או בדרישה לדמי ביטול מלאים, בנוסף מתקבלות תלונות קרובי משפחה של צרכנים שמבקשים לחזור לארץ ונדרשים למחירים גבוהים במיוחד.

המועצה מביעה דאגה עמוקה בנוגע להסלמה במחירי הטיסות ו/או השייט בצל המצב הביטחוני. מחירי הטיסות ו/או השייט לכיוון אחד, הביתה,  האמירו למחירי כרטיסי "הלוך חזור". לעמדתנו עלייה משמעותית במחירי הכרטיסים מחייבת התייחסות מיידית".
מדובר בפנייה שדומה לשל שר הכלכלה ניר ברקת, שקיים אמש שיחה קשה עם ראשי רשתות המזון, יצרנים, יבואנים ומפעלים בישראל והזהיר אותם מפני העלאות מחירים: "מדינת ישראל בשעה קשה של מלחמה. מי שינצל את המצב באופן ציני כדי להעלות מחירים לאזרחי ישראל יגלה שאנחנו נפעל נגדו בנחישות. אם אידרש אשתמש בסמכויות המוקנות לי מתוקף תקנות לשעת חירום. נגלה אפס סבלנות לעושק הציבור בזמן מלחמה. הקמעונאים קיבלו את עמדת השר ברקת והודיעו כי לא יעלו מחירים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה