כסף וצרכנות

רמי לוי בבשורה לטסים מישראל: ישראייר תפעיל טיסות משדה התעופה רמון

מלחמת "חרבות ברזל": על רקע הבלגן הגדול בנתב"ג בפרט ובעולם התיירות בכלל, חברת התעופה ישראייר, השייכת לאיש העסקים רמי לוי, תפעיל החל ממחר (שלישי) לפחות טיסה יומית בינלאומית אחת משדה התעופה רמון. רשימת היעדים בפנים
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ישראייר)
מלחמת "חרבות ברזל" תפסה את ישראל מופתעת מקצה לקצה והביאה עד כה לקורבנות רבים כאשר למעלה מ-900 ישראלים נרצחו במתקפות האכזריות של ארגון הטרור חמאס. הכאוס הגדול הגיע כמובן גם לנתב"ג ולכל עולם התיירות בישראל.
בתוך כך, חברת התעופה ישראייר, השייכת לאיש העסקים רמי לוי, מבעלי רשת שיווק השקמה, בי פארם, קופיקס ועוד, הודיעה הערב (שני) כי החל מחר (10.10.2023) החברה תפעיל לפחות טיסה יומית בינלאומית אחת משדה התעופה רמון. הטיסות יצאו ליעדים הבאים: אתונה שביוון, וינה שבאוסטריה, אוסלו בנורבגיה, פריז שבצרפת ולונדון שבאנגליה.
כזכור, אתמול ישראייר יצאה בהודעה דרמטית במיוחד ודיווחה כי לאור מלחמת ״חרבות ברזל״,  קיימת פגיעה בכושר הייצור של החברה. ישראייר הסבירה כי פגיעה זאת עלולה לבוא לידי ביטוי בחלק מטיסות החברה, שתוכננו להתבצע באמצעות מטוסים חכורים, שנחכרו לתקופות קצרות.  קיים חשש כי חלק מטיסות אלו יתבטלו, בשל העובדה כי הצוותים הזרים, המפעילים טיסות אלו ביקשו לעזוב את ישראל לאלתר. 
זאת ועוד, הסבירה ישראייר כי גם חלק מטייסי החברה גויסו בצווי 8 כדי לסייע ללחימה, במיוחד ללוחמה האווירית. לפיכך, החברה מעריכה כי במהלך הימים הקרובים, היא תידרש לפעול בלוח טיסות מצומצם מהתכנון המקורי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבל לאלו שצריכים לחזור ביטלתם טיסות ונעלמתם
    אמירה 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלחתם הודעה שהטיסה שלנו ממדריד בוטלה. לא דאגתם לטיסה חלופית. לא דאגתם למלון. אי אפשר להשיג אתכם. תתביישו
    סגור
  • 2.
    חלול ראש
    מאיר רון 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי איש המכולת ממחנה יודה...השתן/כסף עלה לראש??? כרגע מה שעושה לו לדאוג זה הזדמנות לעשות כסף....תתרום ללוחמים ולמשפחות...והרי כתוב " רודף כסף $ לא ישבע כסף " מנערץ אתה הופך לדוחה
    סגור
  • 1.
    טיסות מרמון
    בוקי מאילת 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לצור קשר עם שרות לקוחות, ואין את הטיסות מרמון , באתר ישראייר
    סגור