תיירות

טסים למדינה הזו? אסור לכם בשום אופן לעשות את זה

תייר ישראלי בשנות השלושים לחייו, נעצר בשל חשש כי ניסה לחסוך את החתמת הדרכון שלו במעבר מהחלק היווני בקפריסין ובכך להסתנן לחלק הזול יותר של האי
מערכת ice |  2
ישראלים נעצרו בקפריסין (צילום vecteezy, shutterstock)
כמעט הסתבכות מיותרת של אזרח ישראלי על אדמת קפריסין. אותו תייר ישראלי בשנות השלושים לחייו, נעצר בשל חשש כי ניסה לחסוך את החתמת הדרכון שלו במעבר מהחלק היווני בקפריסין ובכך להסתנן לחלק הזול יותר של האי.
על פי מאקו, השוטרים במקום מיד עצרו אותו והוא נחקר בתחנת המשטרה. לדבריו, הוא הכחיש את המיוחס לו וטען שלא עשה דבר בכוונה תחילה: "לא מעט ישראלים טסים לקפריסין היוונית וכדי לחסוך בכסף ועלויות הם חוצים לקפריסין הטורקית, שם המלונות והמחייה זולים בהרבה", הסביר אדם המדריך טיולים במדינה. 

מעשה כמו זה מהווה סכנה גדולה לעובר על החוק: "אין בעיה שתיירים ישראלים יטיילו בקפריסין הטורקית, אבל ברגע שהם לנים שם בבתי מלון ויש חותמת על הדרכון, הם עלולים להסתבך בדרך חזרה לחלק היווני של האי ולכן הם מנסים בכל מיני דרכים להימנע מהחתמת הדרכון. לא מזמן הייתה משפחה שלמה שעוכבה בגלל מקרה כזה בקפריסין הטורקית".
במאקו דווח כי במשרד החוץ הישראלי הסביר כי כעת הם מסייעים לאותו עצור ישראלי מול השלטונות בקפריסין ככל יכולתם והם בקשר איתו ועם בני משפחתו. אך גם מן הסתם תאלץ להבהיר בהמשך לתיירים הישראלים המגיעים למדינה להפסיק לפעול כך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כאב ראש האי הזה (ל"ת)
    קפריטורק 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מבין את האנשים האלה שקונים שם נדלן (ל"ת)
    רמי 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור