משפט

סיוט בחופשה: 4 ישראלים נעצרו בקפריסין הטורקית בגלל דרכונים

סיוט בחופשה בקפריסין: 4 ישראלים נעצרו בקפריסין הטורקית, בעיר ניקוסיה, על ידי השלטונות בצפון קפריסין, זאת לאחר שלא החתימו את הדרכונים שלהם
מערכת ice |  2
מעצר (צילום pexels)
סיוט בחופשה בקפריסין: 4 ישראלים נעצרו היום (שני) בקפריסין הטורקית, בעיר ניקוסיה, על ידי השלטונות בצפון קפריסין, זאת לאחר שלא החתימו את הדרכונים שלהם. כך נמסר ממשרד החוץ. הנושא עדיין נמצא בבדיקות, ולא ברור אם הדבר נעשה בתום לב או שהארבעה לא החתימו דרכונים בכוונה.
במשרד החוץ נמצאים בקשר רציף עם המשפחות של אותם ארבעת הישראלים שנעצרו בקפריסין הטורקית. קפריסין הטורקית מושכת אליה הרבה מאוד תיירים מישראל, זאת בשל בתי המלון המפוארים, בתי הקזינו הרבים והמחירים האטרקטיביים.
למרות זאת, מדובר ביעד בעייתי, שכן אין יחסים דיפלומטיים בין קפריסין הטורקית לזו היוונית, ותיירים שמגיעים למדינה צריכים לקחת זאת בחשבון. כזכור, רק לאחרונה נודע כי סוכל ניסיון פיגוע של גורמים איראנים נגד ישראלים על אדמת קפריסין. המידע על הפיגוע התקבל באמצעות פעולות מתואמות של סוכנויות מודיעין ישראליות ואמריקניות.
מדובר באיש אחד שנמלט מהמדינה, אך על פי הדיווחים בקפריסין, מדובר ברשת שלמה של טרוריסטים שככל הנראה עושה שימוש בשטחים הכבושים, מאיפה שמגיעים הטירונים שלהם לשטחים והנקודות שלא נשלטות בידי הרפובליקה של קפריסין, וככל הנראה הגיעו מהצד הטורקי של האי, שם נתפסו כעת אותם ארבעת הישראלים שלא החתימו את דרכוניהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מדויק
    יובב 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכניסה לקפריסין הטורקית לא מחתימים דרכון. הכניסה היא דרך קפריסין היוונית, ורק שם מחתימים. לכן לא ברור בכלל מה כתבתם
    סגור
  • 1.
    לא החתימו להן בכוונה בגדול לא ליסוע לטורקיה (ל"ת)
    אשר 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור